• _koko_

När märker man av att man är...GRAVID???

Jag känner mig inte ett dugg stressad, vill gärna aktivera mig i helgen! Annars kommer jag bara ligga i soffan...

• _koko_

Då dricker jag vitt för dig ikväll snartis, blir en flaska lagom? :D

• _koko_

Åhh, vad svårt... Fikar jag aldrig eller?

Vi kan ju prova saturnus? Annars tycker jag att ginos coffee på odengatan (nära sveavägen) brukar ha mycket gott.

• _koko_

Haha, bara för att vara kärringen mot strömmen fikar jag helst... Men tiden spelar däremot ingen roll för mig.

• _koko_

På ginos har de förresten pajer, sallader och lasagne och sånt också (typisk cafémat), som man kan äta om man är hungrig.

Ja, när jag tänker efter vill jag nog gärna gå dit faktiskt. :)

• _koko_

Storasystern - ledsen att säga det, men det låter mer och mer som endo, hoppas att jag har fel!!! Men både din, min och fruLlans mammor kunde ju bevisligen få barn och min mamma hade inte heller några besvär efter att hon blivit mamma.

Det som gör mig SUPERARG är att det i min nya bok står att man känt till denna sjukdom sedan TJUGOTALET - men ändå är det knappt någon som fortfarande hört talas om det... :[ :[ :[

• _koko_

Frejis - i stockholm är det bara KS Huddinge som gäller för landstingsförsök, allt annat är privat. Så vitt jag vet!

Stackars maken, prestationsångest kanske? Klappa lite extra på honom nu när det är över så blir det säkert bättre. :)

Ginos ligger på odengatan mellan sveavägen och luntmakargatan. Närmaste t-banor är odenplan (gå på höger sida på odengatan ner förbi sveavägen så ligger det strax därefter), eller rådmansgatan (gå från city på höger sida av sveavägen och sväng höger in på odengatan), eller tekniska högskolan (gå på vänster sida på odengatan ner mot sveavägen).

Gick det att förstå? :D

• _koko_

Oh, eller är det mellan luntmakargatan och döbelnsgatan??? Vet ni var storstad ligger? Mellan storstad och Sveavägen.

• _koko_

Hahaha, jag brukar ha telefon på, men hör sällan när den ringer, är som värsta pensionären... (läs min mamma :D)

Ska vi bestämma tid i morgon? Skicka ett sms och tala om när jag ska vara där. :)

• _koko_

Lapinette - STÖR!!!! Det är ju precis såna inlägg vi vill ha jö!!!! Wiiiii, nu jävlar!! :)
    Vi vet redan att det behövs en rejäl fylla för att plussa, så ha så roligt på cocktailfesten!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???