Inlägg från: Skärgårdsbruden |Visa alla inlägg
  • Skärgårdsbruden

När märker man av att man är...GRAVID???

...fast det är klart, avsaknaden av vin bidrar nog, som du säger Snart så.

• Skärgårdsbruden

Tjenare tjejer!

Lapinette, usch vad ledsamt! Men som tröst kan jag säga att jag haft massor av vänner som haft lite svårt att bli gravida första gången, men andra gången har det gått hur lätt som helst. Det verkar som om kroppen är mer förberedd andra gången så You hang in there, girl!

• Skärgårdsbruden

Hur går det för er, Eden och Lili2006? Och Koko, jag håller med de andra. Dina symptom är ju verkligen graviditetsaktiga! Vad skumt! Säkert att du inte ska ringa gyn och fråga i alla fall?

Mindre - säger som Cissi. Snabbis i duschen funkade bra för oss också när vi hade mycket men ändå ville "jobba på saken", he he

• Skärgårdsbruden

Mindre och brudsommar - jo, vi har dusch förstår och inte badkar, men toasitsen kanske kan vara ett alternativ för er? Usch, vilken sexskola det blev nu, he he. Fast det är väl iofs inget nytt i den här tråden! Ha, ha!

• Skärgårdsbruden

Moppy - så känner jag med. Ständigt denna oro!

Och Cicci - jag har bokat in ett VUL i nästa vecka. Går också in i vecka 7 nu (typ imorgon eller så) så det känns skönt med en koll för att veta hur vi ska ställa oss. Har haft rätt ont i magen så jag vill veta att det inte är utomkveds :(

• Skärgårdsbruden

Dessa eländiga smilisar när man försöker göra en parentes!

• Skärgårdsbruden

GRATTIS A.M! Vad roligt! Hur mår ni?

P.S. Gillar också sängen...

• Skärgårdsbruden

Nä, nu måste graviditetsbitchen äta. Hörs senare!

• Skärgårdsbruden

Hej på er!

Vill bara skicka ett litet livstecken. Vi har fått omtapetserat så datorn har stått inklämd i ett hörn...

Någon som kan ge några highlights från veckan som gått?

Själv var jag hos gyn i fredags och fick se det lilla hjärtat picka. Var jättehäftigt och nu känner jag mig mindre orolig! Hur har det gått för dig Cicci? Varit på VUL än?

• Skärgårdsbruden

Häftligt va?! Jag var också i vecka 7 (6+6) i fredags. Har du begärt att få göra ett VUl till eller fick du det ändå? Var går du, Cicci?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???