Inlägg från: Skärgårdsbruden |Visa alla inlägg
  • Skärgårdsbruden

När märker man av att man är...GRAVID???

Ja, Moppy. Vem vet? När är BIM?

• Skärgårdsbruden

Ni som varit flitiga de sneaste veckan. Fler än Snartis som plussat?

• Skärgårdsbruden

Mindre: Kan inte jag också få en bild? pindisen@hotmail.com

Moppy: Mensvärksliknande känsla i magen, jätteömma bröst som var superfasta som tonårstuttar och många genomskinliga flytningar. Fick även metallsmak i munnen vid ett kort tillfälle runt BIM. Var instabil i humöret. Håller tummarna för dig, Moppy!

• Skärgårdsbruden

Nenne, känner igen det där med att maken har koll på mensen. Innan vi började försöka var det jämt han som sa "ska du inte ha mens snart" och så kom den. Hmmm, lustigt det där. Att de har koll, menar jag!

• Skärgårdsbruden

Nenne, de kanske bävar Och känner ångest - Åh nej, nu kommer röda faran och det griniga humöret!

• Skärgårdsbruden

Tack för mail, Muggles! En liten fråga bara - när man väl är inloggad, hur hittar man till bilden då? Öhh, öh, lite dum...

• Skärgårdsbruden

Tack Muggles!

Vad söta ni är tjejer! Ska skicka en bild så ni får se hur jag ser ut också.

• Skärgårdsbruden

Ja, verkligen, Koko! Lycka till och rapportera hur det gick när du orkar. (Jag trodde nog att du skulle vara blond...)

• Skärgårdsbruden

Godmorgon brudar,

Härligt med date, mindre! Det vill jag också gå på... gör det ngt om man spyr mitt i?

Ska till barnmorskan på inskrivning nu, jag och maken. Wish us luck! Rapporterar senare.

Och muggles, finnar är inte bara tecken på mens utan även på graviditet! Tror du kommer att plussa... Jag hade MASSOR med finnar innan plusset och några veckor in i graviditeten.

Kram på er! Hörs senare!

• Skärgårdsbruden

Hej igen *gäsp* har sovit bort lite illamående...

Cicci, snartis m.fl: Jag läste i ngn gravtidning att man kan beställa en grej på nätet (inga snuskiga fanasier nu tjejer, detta är seriöst) :) Det ser ut som en slags kil med spänne som man kan sätta i sina egna byxor för att de ska bli lite större innan man kommer i mammakläder. Kanske kan va nåt? Kommer tyvärr inte ihåg var jag sett det, men kolla i gravtidningar.

Apropå julklappsdiskussionen: Jag vill ha Lennart Nilssons bok Ett barn blir till. Kan vara kul att se bilder vecka för vecka.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???