• jenbp

Bröllop i oktober 2007

Välkomna att vara med och dela med er av planering och tankar kring ett riktigt "höst bröllop" och allt vad det nu kan innebära! (Regn? Storm? Underbart höstväder, mörker etc...)

Fotografering ute el inne vid dåligt väder?

När åka på bröllopresa och var? Funderar själva på 1:a nov till Maldiverna!?

Någon annan som valt samma månad?

Mvh Jenbp

• Svar på tråden Bröllop i oktober 2007
  • Nemo nisi mors

Vi tänkte först gifta oss den 6 okt men ändra oss just för att det inte var så gult på träden här i Skåne. Den 20 i år var dock perfekt.

House of brides har verkligen gett mig ett profsigt intryck redan. Ska bli jätte kul att prova med mamma och pappa.

• 6 okt 2007

Jag kommer från Uppsala och där har de blivit gula röda och fina träd i början på oktober.

Vad har ni tänkt er för färgtema?

• Nemo nisi mors

Vi ska ha lila, guld och mossgrönt smat massvis med ljus.

• 6 okt 2007

Åååå massa ljus lät fint! Ska jag ha i åtanke... Vi funderar på Mörkröd, orange och gult ev. grönt.

• Nemo nisi mors

Lila kom till av en slump då jag hittade min systers tärnkläning. Den skimrade lite i guld, därav guldet. Mossgrönt eftersom vi ska använda massa mossa i våra dekorationer.

• onsdag i oktober

Åh vad fint det låter tjejer. Härligt med höstens färger

• Fru Kroon

Hej!

Jag är inne och "tjuvläser" lite i er oktober 2007 tråd.
    Jag är själv precis nygift, hade ett helt fantastiskt höstbröllop nu den 28 oktober och jag ät sååååå avis på er som har ert framför er, allt planerande som är så kul och ibland så jobbigt och sen själva dagen med stort D, helt fantastiskt underbart. Kom ihåg att njuta det går tyvärr alldeles för fort.

Vi hade sån tur med vädret och fick just det som jag tycker är så härligt med hösten, kallt, klar luft och strålande solsken.
    Lycka till med allt, ni har valt en perfekt månad!! (Nej jag är inte ett dugg partisk :)

Om ni vill se så finns det en del bilder på denna länk.

www.weddingphoto.se/20061028

• Nemo nisi mors

Jättefina bilder. Man httar altid någon idè när man titta på andras bröllopsbilder

Du kan inte ha gift dig i Skåne för just den helgen hade vi jätte dåligt väder. Körde min syster till ett anat bröllop då och det var mulet, regn och små ruggit. Dagen inan på fredagen hade vi värsta stormen här.

I övrigt var det jättefint nästan hela Oktober

• Fru Kroon

Vi gifte oss i Vaxholm, 3 mil norr om Stockholm.

• 13/10

Vi sk också gifta oss i oktober! ska visa några av era inlägg för min blivande make, han tycker jag är knäpp som tänker så mycket på det redan...!

Svar på tråden Bröllop i oktober 2007