Summan av allt fortsätter
mlu - har aldrig hört på maken! Stackars dig!!! Sitter här och har gåshud över hela kroppen. Vad hände? Hur kan man vara så feg?? Tycker du gör helt rätt i att dra till Rivieran och jobba. Tyvärr har många av våra kontakter där nere (de svenska) flyttat därifrån men jag vet att vår ena kompis fd pojkvän jobbar med fastigheter där nere. Ska höra med henne om mail/tel. Mailar dig mer info när jag får tid...har en hel del att ta itu med sen semestern. Men åter igen EN STOR KRAM!
margaux - La Colombe var den bästa restaurangen under vårt besök. Personligt, trevligt och både vinet och maten var underbar. Trist att ni aldrig kom dit. Gjorde andra besök som vi vart rekommenderade som vi inte var lika nöjda med....börjar man bli kräsen?!
Gällande min sten så kommer jag inte exakt ihåg (min man vet) men den är ganska så vit och väldigt ren. Vi köpte den i Knysna. Bara ren tur att vi hittade en man som enbart sålde stenar som var seriös och lärde oss en hel del. Han hade några få att välja på och rekommenderade oss klart den billigaste (något mindre men mycket renare). Gick in i ett par affärer efter besöket hos honom och där fick vi överpriser. Ringde tillbaka till honom och fick då tips om en i Stellenbosch där vi köpte 3 mindre (samma storlek som i min förlovningsring) till O's mamma. Tänka er att de 3 stenarna kostade 3 500 SEK och min ring kostar typ 17 000. Visst det är design, märke och guld också men ändå?!