• Lapinette

Summan av allt fortsätter

Såg till min förskräckelse att tråden var avstängd när jag skulle skriva. Eftersom jag inte har någon vidare fantasi och vill att alla ska hitta hit till Gemmas tråd så döper jag inte om den.

Välkomna!

• Svar på tråden Summan av allt fortsätter
  • Izunia

hej igen damer!

Da är man tillbaka i vardagen och tvättar.. ;) känns lite trist att vara hemme igen faktiskt..

Maste förbereda mig inför min intervju imorgon! Jag börjar bli skitnervös!!

G, jag läste traden..jag har ju mina egna asikter.......

• Lapinette

Izunia - hur var St Anton?! Som du kanske såg ovan har vi fått erbjudande om hus i Åre så eventuellt åker vi dit och skippar St Anton i år. Blir annars lite mycket hattande hit och dit i mars.

Lycka till med intervjun!

• Roslagsbruden

Gemma: Herregud - orkade inte läsa alla inläggen, men det räckte gott med dem jag såg... Åhå ja ja, alla har vi våra problem!

• Izunia

lapinette det var snö i backarna och mkt sol!!! Helt underbart..tills det började regna...nästan allt försvann.. Men denna vecka ska det bara snöa snöa snöa!!

• Gemma

Roslagsbruden: Det du absolut inte får missa är när soppdiet-tjejen dyker upp på ett underbart surrealistiskt vis, out of the blue. Varpå fokus helt förskjuts till hennes viktproblem. Sker alldeles i början.

• Gemma

Izunia: Jag tvättar också, det är mysigt! Som att ha en jättestor spinnande katt i lägenheten. Du kommer att charma dem i morgon, såklart ;)

• Lapinette

Hmmm...Alperna är ju alltid alperna men det får nog bli Åre med brorsan och syskonbarnen. Har aldrig åkt skidor med dem förut och det skulle vara så mysigt.

Gemma ...blev så nyfiken (trots stress på jobbet) så jag gick in och läste. Tänka sig att en av de inbjudna svarar på tråden. Tackar nej till bröllop pga diet, trodde inte att de var så nära vänner och vad det var mer hon skyllde på. Ja, ja...en annan som t o m vill senarelägga semestern 1 dag bara för att gå och titta i kyrkan när en fd kollega gifter sig (obs, min man gick inte med på det så vi åker på lördag ändå).

• Lapinette

Skulle absolut inte ha en smiley där. De dyker upp lite varstans.

• Izunia

jag haller med lapinette...jag menar..diet eller inte... man maste lära sig att hela världen inte anpassas efter en själv och nagon gang maste man väl se när andra människor äter!? eller??? annars kan man ju lika gärna lasa in sig i källaren för resten av livet. ÄT det du ska INNAN bröllopet och be att fa specialmat pa mottagningen. Är det problematiskt?!

• Izunia

oohhh jag köpte skitsnygga solbrillor i Zürich i mandags!! :D

Jag hittade dem när jag var pa väg ner och det var dessutom 30% rabatt...men av nan anledning (kanske cash??) funkade inte mitt kort... Sur som jag var fick jag aka till österrike utan solglasögon. Det värsta är ju att designer solglasögon är typ 1000 lappen billigare där!

Pa väg hem hoppades jag verkligen pa att dem skulle finnas kvar och det fanns dem! 50% rabatterade ocksa!! :D

Sa nu är jag ägare av ett par stooora svarta Versace med gnistrande "diamanter"! Just the way I like it!! :)

Svar på tråden Summan av allt fortsätter