• Liah

Februari -07, Tråd 3

Stormis: Det lät som en kul ide med placeringskorten, risken är väl att gästerna blir förvirrade, men de ska väl få anstränga sig lite de med.

• Liah

Stormis: Kom just på att man kanske borde beställa sin bukett så de hinner få hem blommor, eller det kanske kan vänta tills i mitten av januari. Vad tror ni?

• Liah

Nina82: Vi åker till Rom. Ska in på resebyrån idag och kolla lite. :)

• Liah

Nu har jag äntligen hittat skor. Ska strosa runt i dem en stund och se om jag ska behålla dem.

Beställde buketten idag också.

• Liah

cordelia: för oss tog det också bara ett par dagar innan vi fick hem papperen så hör av dig till skatteverket.

• Liah

Stormis: Då är vi lika snygga då. har betämt mig för att behålla skorna och har börjat gå in dem och går runt i mjukisar.

Vi har inte köpt ringen än, men det är ingen panik då jag ska ha en bredare variant av min förlovningsring utan stenar.

• Liah

Vinterbrud07: Hindersprövningen får man svar på fort så att du inte skickat den än är nog inga problem. Var det den 24:e ni skulle gifta er?

• Liah

Vinterbrud feb-07: Ok, helgen före oss då.

Idag blev det shopping igen. Underkläder. Tänkte fixa ringen också, men de tyckte att det var lite tidigt eftersom vi inte ska ha någon specialring så det skulle räcka om vi kom in 1,5 vecka innan vi ville ha den. Känns ju skönt att det inte var någon panik med det. Så nu får jag väl sitta och vänta på att sömerskan ska höra av sig så vi får prova kläderna.

• Liah

Nja, inte väntar vi till det är 1.5 vecka kvar, men förmodligen tills i slutet av januari eller början av februari, då har vi ca fyra veckor att spela på. Ska bara ha en bredare variant av min förlovningsring så den finns att beställa och levereras på några dagar med gravyr. När vi förlovade oss levererade dem på en vecka så det är ingen panik och i affären sa de att vi kunde vänta och jag litar på dem.

• Liah

Jag är hur lugn som helst och jag har inte ens fått prova klänningen än. Fattar inte varför, jag brukar vara jätternervös i månader i förväg när det händer saker.

Svar på tråden Februari -07, Tråd 3