• Liah

Februari -07, Tråd 3

Vinterbrud:
    Ringde sömmerskan igår men de har stängt till på måndag, men det löser sig nog.

Jag har börjat med festprogrammet, upplägget är klart men inte innehållet. Har lite svårt att engagera m2b i det hela. Nästa helg får han en spark där bak om han inte hjälper till.

• Liah

Stormis: Ja du det va en bra fråga, min stresshantering verkar fungerar i alla fall vilket borde göra tant doktorn glad. Ksnke börjar jag bli mitt gamla jag ingen då jag blev nervös en vecka innan saker skulle hända i stället för halvår i förväg.

• Liah

Jag vill också ha snö, kanske hinner det komma lite till.

• Liah

10 Feb :GretaG
    17 Feb: Vinterbrud, Hemligbrud, lillprinsessan
    24 Feb Cordelia, Bride 2007, Liah

• Liah

Vi har kvar festprogram, bordsplacering. Mantel till sambon. Väntar fortfarande på kläderna. Ringen ska köpas. Bestämma menyn och tårtan. Så vi har en hel del kvar att göra.

• Liah

Uppdaterar så alla kommer med

10 Feb :GretaG
    17 Feb: Vinterbrud, Hemligbrud, lillprinsessan
    24 Feb Cordelia, Bride 2007, Liah, Nina82

• Liah

Vinterbrud feb-07: Det var tråkigt att höra. Tänker på er och hoppas att allt går bra.

• Liah

Nina 82: Vi ska inte ha några som spelar utan det blir cd.

• Liah

Nina82. Det har vi inte tänkt på än. Det blir förmodlogen värdparet som får fixa det eller så vår toastmaster.

Vi ska åka till Rom, men resan är inte beställd vi väntar på klartecken från sambon jobb.

• Liah

Cordelia:
    Nej, dj skulle jag inte kalla det. Vi kommer att göra iordning några cd-skivor med den musik vi vill ha och sedan behöver de bara sätta igång den och byta när en cd är slut. Och det klara ju vem som helst.

Stormis:
    Vad skönt att ringen kom. Det är ju lite nervigt när saker inte kommer i tid.

Svar på tråden Februari -07, Tråd 3