Februari -07, Tråd 3
Lillprinsessan: Hoppas bara snön ligger kvar.
Stormis: Åh vad frustrerande det måste vara. Hoppas verkligen att du blir kompenserad för deras misstag.
Lillprinsessan: Hoppas bara snön ligger kvar.
Stormis: Åh vad frustrerande det måste vara. Hoppas verkligen att du blir kompenserad för deras misstag.
Äntligen ska jag få fara och prova min klänning. Hade fått fara idag, men jag vill att min tärna ska kunna föjla med så jag håller mig till i morgon. LÄngtar nått så fruktansvärt.
Här snöar det för fullt, hoppas bara att den stannar kvar i några veckor.
Var på första provning igår. Lite svårt att se när sömmarna är vända åt fel håll, men den kommer att bli jättevacker. Min m2b var också och provade sina kläder och det kommer att bli jättesnyggt.
Stormis:
känner också lite så att det kanske känns tomt efteråt. Känns det så får jag nog överväga om det blir 30års fest i alla fall.
Nina82:
Vi åker till Rom i två veckor.
Stormis: Åh vad otur ni haft med ringarna. Tycker att ni ska kräva ersättning om de inte erbjuder sig.
Nu har servetterna anlänt. De är enkla men så snygga. Bara våra namn och datum i guld skrivet på dem.
Vi ska träffa prästen på torsdag. Sedan ska vi boka resan i helgen. Längtar nått grymt. Sedan blir det väl musik och festprograms arbete.
Idag ska vi få hämta våra kläder. Är så spänd på hur allt ser ut.
Ska köpa dekorband till sambons mantel och sedan blir det fram med symaskinen.
Klänningen blev helt underbar och sambons kläder blev ursnygga.
Vi har idag varit och beställt min ring som kommer nästa vecka, plus att vi bokat resan. Känns skönt att få bocka av några saker från listan.
Har varit på anskitsbehandling med massage nu på morgonen. Det var helt underbart. Behövedes verkligen, mest massagen för jag har blivit så stel i nacken av allt stressande. Gillar allt ompysslande.