Februari -07, Tråd 3
Glömde ju berätta att jag även fick rida på en tjur...det var minsann ingen lätt match.
Allt jag gjorde var första gången upplevelser...
Glömde ju berätta att jag även fick rida på en tjur...det var minsann ingen lätt match.
Allt jag gjorde var första gången upplevelser...
Ja det kan ju ske precis när som helst! :D
Vår präst ringde idag, hon kommer hem till oss. Det tycker jag är mkt trevligt. Vi har valt en präst utanför församlingen...hon döpte vår dotter. Ska bli super kul att träffa prästen.
Hur går det för er andra??
lillprinsessan - varför tror du inte att du kommer att få en hippa?
Jag tror nog att någta av dina vänner planerar nåt, tror du inte det...
*håller tummarna*
Alltså, det hör med snö...Jag bor i Skåne så jag e nästan helt säker på att det inte blir nån snö :(
Eftersom solen stiger högre blir det oxå varmare så då blir det dåligt med snö, enligt en metreolog på nyheterna idag. Under har ju skett så vi håller väl tummarna va?? ;)
*håller tummarna*
Vilket datum gifter sig alla här inne??
Kan vi göra en ny lista? ;)
10 Feb :GretaG
Vad har ni kvar att fixa tjejer???
oooh e jag först ut i det här gänget??? :D
Jag har en del kvar:
*Klänningen
*Festprogram
*Samtal med prästen
*Presenaskarna till gästerna (innehållet)
*Skriva ut vigselprogrammet när vi haft samtal med prästen
*Näbbklänningen
*Bordsplaceringskarta
*Musiken, spellistorna ska ordnas
wwwuuuaaah jag sitter o skriver ut OMSLAGEN till festprogrammet...vilket jobb...vågar inet tänka på när jag ska skriva ut häften sen...wwwwuuuh :D men fint blir det
Vinterbrud 07 - ah stackarn...jag kan säga att jag vet hur det där känns.
*kraaam*
Vi ska ha en så kallad dj in a box. Vi hyr en låda med musik med spellistor som vi själv satt i hop. I kyrkan har vi en soloartist.
För dj in a box betalar ci 1500 kr och då ingår i det priset lite discolampor :D