Inlägg från: GretaG |Visa alla inlägg
  • GretaG

Februari -07, Tråd 3

Ojsan Stormis, snart dags för dig. Attans jag som trodde att jag fick vara först ut :D:D:D
    Ja hur ska affären lösa de med ringarna...jisses jag hade vart heeelt galen, men det e ju jag hi hi. :D

Vi ska ha ett litet planeringsmöte o n helt plötsligt vet jag inte vad jag ska ta uppp...mohahahaha :D

GretaG i ett nötskal...

• GretaG

JAg är oxå utan förlovningsring...min är på polering inför bröllopet så även den ser ny ut juh...:D
    Man har fått frågan "Skulle inte du gifta dig?"
    Jo
    "Jaha men du har ju ingen ring...

DEN ÄR PÅ POLERING!!!

Men om 26 dagar så har jag båda mina ringar...hihi

• GretaG

Ja du min ring ska poleras ordentligt ha ha. Nä men jag skulle korta ett pärlhalsband oxå som jag köpte men som blev för långt. Så det är nog därför det tar sån tid. De frågade om jag hade brådis med det o jag sa att bara jag får det innan dagen D. :D

Så min ring kommer glänsa för allt guld i gruvan...mohahaha får lägga solbrillor på platserna i kyrkan :D

25 dagar kvar...wihiiii

• GretaG

JAg vart o köpte underkläder idag. Köpte världens finaste strumpeband med en liiiten liiiten blå rosett hihi.

I morgon ska jag provaklänningen igen...jihaaa vad spännande

• GretaG

Oooh jag ska oxå ha en tiara...däremot vet jag fanken inte om jag ska ha örhängen o vad för slags...anragligen blir det utan...

• GretaG

Provade min klänning idag...den e inte klar men fick se hur den kommer att se ut när den är klar...så fin o den e min min min min!
    :D
    Känns ju ruggigt konstigt dock...känslan går inte att beskriva men det känns overkligt, JAG SKA GIFTA MIG!!! :D:D 23 dagar...

Hur går det för er tjejer?

Värsta höstvädret, vart e snön???

• GretaG

Jag hoppas verkligen inte att det kommer att kännas tomt. JAg hoppas och tror att man kanske får en sån myskänsla...
    VI hade vår präst här på besök hon är verkligen världens mest underbara präst. Ska blir så roligt att lyssna på allt hon kommer att säga...
    Vi har ju valt en präst utanför vår församling...hon döpte vår dotter o jag fastnade för henne redan då o bestämde att den dagen jag gifter mig...

O snart e det dags...23 dagar :D

• GretaG

Spännande med secret box!
    Jag var inne på en sådan men tiden har runnit o jag har helt enkelt inte hunnit. Han får ha det när han fyller år istället.

Jag filurar på en morgongåva till min sambo...förutom "jag älskar dig boken"
    När när ska jag komma till att göra den tro...18 dagar kvar tills det smäller.

Ska prova klänningen idag igen. :D

• GretaG

Var och provade klänningen idag. Den är snart färdig. Så fin den blir.

Jag har en del kvar att göra som:

Skriva ut festprogrammen
    Hitta en ny psalm
    Skriva ut vigselrpogrammen
    Fixa en liten brudväska
    Fixa presentaskarna, innehållet e klart men sidenband till dem...

Ja o en massa mer...

Klänningen ska ju bli klar för sjutton...:D:D:D:D

• GretaG

Idag har jag handlat presenter till tärna, blivande svärmor som syr klänningen och till min hårfrisörska som vart jätte engagerad i min möhippa, plus att jag fått 2 provupssätningar och får en tredje på söndag.

PÅ söndag ska jag prova klänningen igen...sista provningen sen är klänningen klar! :D

Mitt huve e gigantisk av all info man har i huvet. Hur ska man hinna med allt på 2 veckor! :D

Svar på tråden Februari -07, Tråd 3