Inlägg från: Lillan72 |Visa alla inlägg
  • Lillan72

Mars/April brudar!!!

Mica1
    Du har helt rätt! Han kommer nog att få en toppenhelg med grabbgänget. Det ska bli spännande att se vad och NÄR jag får min möhippa

Cindrella
    GRATTIS!! Känslan när man får hämta SIN klänning är helt otrolig!

Er andra tycker jag bara synd om som måste vara hemma med sjuka barn för jag sitter i precis samma sits. Min dotter är jättesnorig och det är inte kul, fast det är ju inte lika illa som kräksjuka...

• Lillan72

Min klänning hänger kvar i resegarderoben som jag fick från Princessa. Ska man plocka ur klänningen eller ska den hänga kvar????

• Lillan72

När man har två klåfingriga barn så vågar jag ju inte ta ut den, men den kan ju bli jätte skrynklig. Jag ska nog ringa till Princessa....

• Lillan72

Pratade med Princessa och de sa att klänningen kan hänga kvar till sista veckan och då kan man prova den igen och kanske ånga den lite om man vill. Sen kan man ta ut den dagen innan bröllopet. Skönt att höra tycker jag för jag vet inte annars hur jag skulle ha förvarat den!

• Lillan72

Hur ska ni göra med transport? Vi har hela tiden tänkt att någon i släkten får skjutsa oss eftersom det bara tar 5 min mellan kyrka och festlokal, men nu börjar jag tveka. Kollade upp vad det skulle kosta att åka Limo och det skulle gå på runt 2500:-, känns lite dyrt för 5 min transport...Det får nog kanske bli pappas BMW iallafall

• Lillan72

Mica1
    Hhmm, jag skulle nog kanske betala 1000 kr extra för att vara på den säkra sidan att gästerna kommer fram i tid.
    Nu har ju du inte så långt kvar till dagen "D"!!!

• Lillan72

Tänkte att det kanske är dags att ta fram vår lista med datum eftersom det börjar närma sig för en del och kul att se vilka som är först ut i mars.

070302, marica83, solna
    070303, duvan8, Stockholm (V-Haninge)
    070303, Marskatt, Frösön
    070303, anNea, Stockholm
    070303, TomKat, Eskilstuna
    070306, Nettisens,Sthlm (Vigsel:Ishotellet)
    070310, Mica1, Stockholm (Högalid)
    070310, Nynnie, Vännäs (Västerbotten)
    070310, norpan79, Skåne
    070324, Lillan72, Stockholm (S:t Johannes)
    070324, 07-03-24
    070325,Jädissen,göteborg
    070407, Saltakatten,landskrona/helsingborg
    070421, A:s babe, Stockholm
    070421, twentyfirst.., Gärds Köpinge
    070421, MrsA, Malmö
    070428, Cinderella, Vikingstad
    070428, Bettina
    070428, bridesmaid (gammalt nick)

Oj, det är ju 5 st som gifter sig i nästa vecka!!! Själv har jag drygt fyra veckor kvar!!

• Lillan72

Marskatt
    Hi,hi,hi, kunde inte låta bli!!!

• Lillan72

Hur mår alla sjuklingar??? Här mås det bara bra förutom en liten släng av bröllopsnerver. Börjar även att oroa mig lite för en kommande möhippa..men mest av allt är jag nog nervös över att jag ska plåta bilder för morgongåvan på onsdag, "gulp"...

2007-03-24
    Kan inte fatta att vi har så "lite" tid kvar till bröllopet Själv har jag en massa småsaker att fixa, underkläder, beställa blommor, fest- och vigselprogram, boka meny etc..helt plötsligt känns det inte längre som småsaker...Hur ligger du själv till??

• Lillan72

Mica1
    Bra initiativ!!! Jag måste också önska lycka till alla ni som gifter er i helgen!!! Är ni nervösa, är läget under kontroll..fast ni hinner väl inte vara här inne och kolla ngt, ni har väl fullt upp!!!

Svar på tråden Mars/April brudar!!!