14 juli 2007, del tre
Oj, den gamla tråden har gått i graven! Hoppas att alla 070714-brudpar hittar hit istället :)
Oj, den gamla tråden har gått i graven! Hoppas att alla 070714-brudpar hittar hit istället :)
Tack snälla ni
Vi gifter oss på Särö, som ligger strax söder om Göteborg (fastlandet)
Duchess så bilderna, så vacka tårtor. Helt fel att titta på dom nu när man ska gå ner 10 kg
Attans, såg inte att ni hade startat en ny tråd! Men skit i den jag startade isf, blir bara rörigt med två!
Vad kul att ni är igång som vanligt! Och kul att du Duschess skriver igen, det var längesen!
Har ni haft en bra helg tjejer? Jag har gjort mitt bästa för att ha en bra helg, svårt när M2b är bortrest. Han åkte till USA den 9 januari och ska vara borta i en månad!!!! Som tur är så ska jag åka ohc hälsa på honom, men det känns ändå väldigt långt!... suck
får man fråga vad han ska göra i USA en månad??
Han jobbar. Han är anställd av ett företag i USA, han har kontor här i Örebro och jobbar härifrån Sverige. Han är ansvarig för de europeiska kunderna, men nu gör han kundbesök i USA.
Så så är det!
ok va jobbigt för dig..
Nu har även jag hittat hit, bättre sent än aldrig! Var idag på Bröllopsmässan här i Västerås och fick titta på bröllopssviter, brudklänningar, bröllopsfotografer mm mm... fick lite tips och ideér iallafall! Är det ngn mer här innen som ska bjuda gäster till själva festen efteråt? Det ska vi och jag funderar lite på hur man kan formulera en sån inbjudan!
En länk till killen som ska sjunga i kyrkan under vigseln....
han bara är SÅÅÅÅ duktig!
catte vi var också där idag då måste vi ju bara ha sett varandra.. :) annars tyckte jag inte mässan var så bra faktist.. längtar till den stora istället
Hej tjejer!
Nu har jag hittat hit :D
Var ute på stan med min tärna och försökte leta klänning åt henne men det finns ju knappt några korta klänningar än. Tråkigt :(
Annars ska vi träffa fotografen imorgon, det ska bli kul!
Någon mer än jag som tänkt på att vi faktist har passerat 6 månaders strecket.. :) Nedräkning flickor