• Duchess

14 juli 2007, del tre

Oj, den gamla tråden har gått i graven! Hoppas att alla 070714-brudpar hittar hit istället :)

• Svar på tråden 14 juli 2007, del tre
  • lightfish

Örebroare

Tack snälla för mejlet! :) Tack för att du ville dela med dig, vi har verkligen kört fast med typsnitt samt den här med band. Jag har köpt en massa band men blivande har haft lite svårt att se hur det skulle bli fint ;) Och jag har haft lite svårt att orka visa när han har varit anti ;)

Provade min bh under min överdel i brudkläderna :( Syns.... Nåja, bara att ta med mig den och ut och leta igen....
    Trodde inte att den skulle synas!!

När ska ni skicka era vackra inbjudningar?

• Gabbies

vi ska skicka våra inbjudningar nu på tisdag.. :)

• Ting

Jag skall försöka få med ett frågor & svarskort med inbjudan med information till de som inte har dator och kan gå in på bröllopshemsidan så att de också får info. Jag sitter och knåpar med de just nu. Inbjudningarna skall skickas på alla hjärtans dag eller på min födelsedag dagen efter.

• Örebroare

lightfish :
    Hoppas att det kan vara till hjälp! Tråkigt att din blivande är anti, hoppas han kommer på andra tankar snart!

Det där med underkläder är verkligen ett kapitel för sig, ett SVÅRT kapitel!!! Jag köpte en bh på victorias secret i USA utan axelband men jag har ju ingen möjlighet att prova för sömmerskan har ju inte börjat sy klänningen än!

Vi HAR redan skickat ut inbjudningarna! (Håller du inte koll på tråden??? ) Jag skickade ut dom 1 februari och 25 personer har redan tackat ja! Det är så roligt! Aldrig trodde jag vi skulle få så mycket respons, och att folk skulle bli SÅ glada! Framförallt är det min blivandes killkompisar, otippat va? Dom har varit så söta! hihi

HOppas ni har en bra helg tjejer!?

Ting :
    kul idé att skicka ut inbjudningarna på alla hjärtans dag!

• frokennina

Var och kollade på ring i dag OJ va kul det är Har nog bestämt mig det blir en guldring, samma som min förlovningsring med en 0,35 kvadratiskt sten som överlappar så att stenen sitter på mitten av båda ringarna. Stenens infattning blir i vitguld supperkul att äntligen kommit så här långt.
    Vi kommer skicka ut våra inbjudningar på måndag!!! Då bör de vara framme till alla hjärtans dag

• frokennina

"supperkul" hmmm fröken kan inte stava
    superkul ska det ju vara

• Gabbies

ja alltså vi skickar våra på tisdag så dom ska också vara framme på alla hjärtans dag.. det kanske inte framgick..

• frokennina

Tänkte oxå skicka tisdag men litar inte på posten så vi lägger dom på lådan på måndag

• klotjohanna

Hej!
    jättelängesedan jag var här. Ska läsa ikapp allt snart. Vad roligt att det verkar gå bra för alla och att ni börjar skicka ut inbjudningarna. Jättekul att ni fått så många svar örebroare

• Ting

Äntligen, nu är ala inbjudningskorten klara och info.bladet som skall skickas med de.

Svar på tråden 14 juli 2007, del tre