• Duchess

14 juli 2007, del tre

Oj, den gamla tråden har gått i graven! Hoppas att alla 070714-brudpar hittar hit istället :)

• Svar på tråden 14 juli 2007, del tre
  • Trollungen

l i s a
    Ingen panik, vi har inte skickat ut våra inbjudningar ännu. Men de flesta vet om när vi ska gifta oss. Tänkte skicka de i början på mars.
    Nu i veckan ska jag åka och "hitta" min klänning, alltså prova :). E lite nervös.

• Ting

Vi skall skicka våra inbjudningar idag. Men med julkortet fick de en "reservera detta datum" magnet att sätta på kylskåpet med våra namn och datum för giftemålet och adress till vår hemsida. Så de flesta vet om när vi ska gifta oss.

• Duchess

*fnissar*

l i s a:
    Jag tror att det är pga er flytt som jag och min sambo flyttat vårt en vecka framåt (från 14 till 21 juli) :)

Grattis, det är en bra dag - flaggdag och allt!

• l i s a

Duchess *s* Men visste du inte att det är bröllop med knuff vi gett oss in i? Vi flyttade vårt (bland annat) pga ett par som flyttade sitt till den 7/7.

Ja att det var en flaggdag insåg vi först nyligt.. Alla kommer att flagga för oss på vår bröllopsdag *s*

(För inte menar du väl att vi befinner oss i samma umgängeskrets och vi knuffat ut er ovetandes om någon annans planer... man vet aldrig! )

• l i s a

Trollungen! Skönt att höra Vi har inte velat skicka ut för tidigt heller. Det har inte känts riktigt nödvändigt. Och "alla" 80 personerna vet ju redan. Svärmor håller koll på sin sida av släkten och planerar för resor hit etc., min sida har jag koll på och alla vänner snackar ju mellan varandra om detta datum redan. Så det känns rätt lugnt. Även om vi skickar i början av mars så är det ju inte "pinsamt sent" heller. Bara helt normalt i tid. I alla fall i min värld *s*

Ni måste ursäkta om jag stormar in här med en hel massa frågor som redan är avhandlade... Men, när har ni satt osat?

• Duchess

l i s a:

Jodå, det är precis "samma umgängeskrets" jag menar :) Iaf om paret som "knuffade" er en vecka framåt heter T&P, och du har en skönsjungande blivande make.

Såja, nu har du nåt att klura på! :D

• Nickans

Hej på er,

Vi har satt o.s.a den 15 april. Eftersom vi måste vara minst 50 gäster på festen, så tänkte vi att om många inte kan komma så har man tid att bjuda in reserver. Kanske låter lite taskigt, men avlägsna vänner och arbetskamrater kanske blir glada över en sen inbjudan, hellre än ingen alls.
    Hoppas dock att alla kommer...

• Elisabet hjärta Christian

l i s a. Vi ska ha vårt osa till den 1/6. 6 veckor innan vigseln. och vi har itne skickat våra inbjudningar heller, det blir nog i mars någongång.

• Örebroare

Vi har också satt O.S.A. den 1 juni.

• Gabbies

Vi har även vi satt osa 1 juni

Svar på tråden 14 juli 2007, del tre