• Duchess

14 juli 2007, del tre

Oj, den gamla tråden har gått i graven! Hoppas att alla 070714-brudpar hittar hit istället :)

• Svar på tråden 14 juli 2007, del tre
  • Andromeda

Tack för era synpunkter, våra egna barn kommer att vara med ´på festen, och våra syskon med barn kommer ju inte ha några alternativa barnvakter heller. Så vi kommer inte ha en barn fri fest...men vi känner att antalet barn blir för många..typ ca 25 barn och 50 vuxna, känns som att det kommer bli ett dagis nästan om alla barn kommer med.. men vi vill inte heller att någon tackar nej pga av att de inte får tag på barnvakt..

• Gabbies

Örebroare: Nej jag räknar inte med att så många ringer imorrn, så jag har bett en av mina tärnor ringa iaf.. så att nån ringer.. :) Nog för att jag vet att hon kommer men ändå..

• Elisabet hjärta Christian

ni som har skickat ut era inbjudningar klarade ni er med ett frimärke?

• Örebroare

Ja, vi gjorde det iaf!

• catte

Jag har skickat ut våra inbjudningar idag! Önskar jag hade tänkt till och skickat en dag tidigare så de kom fram på alla hjärtans dag men men.... huvudsaken de kommer fram! Vi satte på bara ett frimärke på varje kuvert - borde räcka!

Ps. Ett tips är att fråga efter frimärkena med hjärtan och LOVE motiv på - så himla passandes när det är bröllopsinbjudningar!!

catte: japp jag har sett dem, de blir perfekta. hela vår inbjudan är med röda hjärtan så det passar perfekt. snart är dem klara. jag länkar till en bild när det är klart

idag är det bara 5 månader kvar.
    om en månad hade jag tänkt skicka in papper för hindersprövning, så att man har det klart

• catte

Elisabet hjärta Christian: vart hämtar man såna? Eller kanske man kan skriva ut på nätet?

• Örebroare

Just det, idag är det 5 månader kvar! Wow, vad häftigt!!!

• Örebroare

Hoppas ni har en jättebra alla hjärtans dag alla blivande brudar!!!

Ska ni göra något speciellt ikväll?

Svar på tråden 14 juli 2007, del tre