• Duchess

14 juli 2007, del tre

Oj, den gamla tråden har gått i graven! Hoppas att alla 070714-brudpar hittar hit istället :)

• Svar på tråden 14 juli 2007, del tre
  • Nickans

Hej alla! Hittade denna tråden nu. Får man va me? Gifter mej samma dag som er andra tjejer...

• Elisabet hjärta Christian

Nickans: så klart att du får vara med välkommen

Örebroare: ska gensast kolla mailen.

• Ting

Har beställt servetter med våra namn och bröllopsdatum. Idag kom dom. Ohhh.... jag har verkligen längtat för att se hur de ser ut. Glad över paketet, men till min stora förvåning så står det fel datum på de. Är inte det typiskt.

• catte

Ting: Vart beställde du dina? Fick mina från calligraphen idag och det är verkligen superfina! Är så glad! Beställde även boxar och band med våra namn och datum! På mina var det i allafall rätt datum på... Tråkigt att det blev fel för dig, var det deras fel eller?

Ting: Nä vad tråkigt.....

får jag fråga vad ni fick betala för dem?

• catte

Elisabet hjärta Christian:

Jag beställde 80 tryckta servetter
    80 st boxar med våra namn och datum på samt rosa band med våra namn och datum på för 1100:- Jättenöjd verkligen!

• Ting

Det är 60st servetter beställda från www.crut.se, jag har gått igenom alla våra mail från mailkontakten med de för att se om det var jag som skrev fel. Men det gjorde jag inte på någon av mailen. Fick betala 184kr för de och dom är superfina.

• BrudJuli2007

Ting: Vad gör du med det feltryckta datumet? Skickar de nya utan extra kostnad?

• Bröllopstokiig

Idag har jag tagit och beställt bakelsesmakisar av ett konditiori för avsmakning av lite olika tårtor inför bröllopet. Jag beställde dem till Alla Hjärtans dag, tyckte det kunde passa :) Så på onsdag ska vi prova 5 olika varianter, ungarna blir nog glada skulle jag tippa ;)

Svar på tråden 14 juli 2007, del tre