14 juli 2007, del tre
Oj, den gamla tråden har gått i graven! Hoppas att alla 070714-brudpar hittar hit istället :)
Oj, den gamla tråden har gått i graven! Hoppas att alla 070714-brudpar hittar hit istället :)
vi har satt osa 31 maj
Vi satte osa 15 maj
Vi har satt vårt O.S.A den 14/6. Då har man 1 månad på sig att köpa mat.
Vi satte vårat o.s.a 1/6.
Hej tjejer!
Idag var jag hos min florist som ska fixa alla blommor till mitt bröllop. Det var så himla roligt! Hon hade mycket idéer. Och hon blev jätteimpad av festlokalen som vi ska ha, hon tyckte den var hur fin som helst!
Hon skulle höra av sig sen och ge ett ungefärligt pris på alltihopa, hrm, fasar lite för det.... det är ju ett sommarbröllop så jag vill ha massor med blommor!
Hej allihopa,
Idag har jag köpt ett par skor som jag tror att jag kommer trivas i bröllopsdagen, de är täckta framtill och öppna bak med remmar, med bred klack...
Och inbjudningarna håller jag på med för fullt nu. Vi har OSA 6 maj...
Hej!
Jag skulle ha åkt in och provat bröllopsklänning i dag, men så blev min dotter sjuk. Så jag är lite deppig.
Hej allihopa!
Vi ska oxå gifta oss 14 juli:)
Men har lite problem, har inga ideer hur bordsdekorationen ska se ut.
Vill ha ngt annorlunda men samtidigt inte allt för dyrt.
Hur har ni dekorerat?
idag så fick jag min klänning.
Älskar inte detta med pyssel och dekorationer...är glad över att restaurangen ordnar det Ska köpa rosor som de fixar till då jag ska ha rosa rosor och vill gärna att de har samma färg som min bukett o det kan ju vara svårt för restaurangen att fixa.
Tänkte dock vara lite pyssli och plocka stenar, skriva allas namn på o ha som bordsplacerings"kort"