14 juli 2007, del tre
Oj, den gamla tråden har gått i graven! Hoppas att alla 070714-brudpar hittar hit istället :)
Oj, den gamla tråden har gått i graven! Hoppas att alla 070714-brudpar hittar hit istället :)
Tack så mycket.
Vi ska gifta oss i Hudiksvall.
Jag önskar att våra tog 7 timmar...jag använder mig av tapet på våra inbjudningar och nu har jag dessutom kommit på att jag ska använda mig av det i både festprogramet och göra servettringar av tapeten. Dom blir väldigt personliga iaf...alla ser olika ut.
Sen finns det ju att köpa mycke mycke snyggare inbjudningskort men vi vill att dom ska vara speciella för oss...vi har även tapetserat en fondvägg i vårat sovrum med den tapeten.
ha! det bleb 14 juli istället för 7:e..so now i guess i´m one of u guys=)
hörrni såg snabbt att någar av er pratar resor...får jag fråga vad era resor kostar...jag håller själv på att kolla...men det är ju så himla dyrt...så jag undra om ni har någr tips. vi funderar t.o.m på att till slut välja en sista minuten...
nougat :
Välkommen hit till tråden! Vad är det för tapet du har använt dig av? Och vad har ni för färgtema?
Så du tyckte det var lätt att hitta klänning? Vad blev det för någon då?
Starstruck :
Välkommen till tråden! Vad var anledningen att ni bytte datum?
Vi ska åka till Aruba på smekmånad, vi åker den 17 juli och är borta i två veckor. Resan går på 43.000 kr ungefär.
örebroare:
Det är en blomfond Select och har art: 257-01 serie: 350. Vi har turkost som färgtema och tapeten är turkos och brun. Den är väldigt intensiv men det blev fint.
Hade från början tänkt mig en helt annan klänning som skulle kosta 3000 att hyra men när jag kom till butiken och provade en massa olika klänningar så blev jag bara förälskad...det var inge snack om saken. Jag vågar inte ens ha den hemma för då skulle jag väl gå omkring i den hela dagarn
Min klänning är väldigt enkel och stilren...jag vill inte ha för mycket krims krams...den var dessutom jätte billig, bara 2200 kr. Den finns på www.foreverbridals.com/
och har nummer #76216, den är svart på deras sida och man ser inte hur vacker den egentligen är. Fastnade för den direkt när jag såg den i butiken, min är i ivory.
Starstruck:
Vi åker till Maldiverna i två veckor, åker den 20 dec. Våran resa kostar 50 000 kr för oss båda. Det var inte meningen att den skulle bli så dyr men vi resonera oss fram att det skulle vara ett ställe som man bara drömmer om att få åka till. Ett sånt där ställe som man bara pratar om att man skulle vilja åka till...å så blev det...man gör det ju bara en gång och då ska det vara nå speciellt
välkomna hit alla nya 14/7 brudar
jag behöver lite hjälp. jag har gjort insidan på vår inbjudan (ska dock fila på texten)
de ska vikas på mitten och skickas i röda transparenta kuvert. jag ska knyta ihop den med ett rött band. MEN!!!! Vad ska jag göra på utsidan?
HJÄLP!!! bild finns nedan: www.familjeliv.se/krypin/ceen/galleri.php
Tack för alla gratulationer till klänningen :) Lightfish, du har nog redan sett klänningen ;) För jag mailade väl en bild för ett bra tag sedan när vi messade till varandra :..det blev den..
Örebroare
tyvärr så var det väldigt svårt att hitta lokal till vårt bröllop då vårt krav var att v vill ha egn mat och sprit och deeutom ca 200 gäster. men nån annan lycklig brud fick vår tid på stadshuset efetrsom det tydligen var kö på datumet...=)
nougat
=) vilken dröm.! maldiverna! jag önskar er en jättefinresa...de resor vi kollat på ligger ju på de priserna, men jag tror inte vi kommer att ha råd att åka på en sån resa då vårt bröllop kommer att kosta ca 150,000=/ men jag tror vi kommer på nåt br ändå!
Andromeda
nu blev jag nyfiken på vad du har för klänning...bild?