14 juli 2007, del tre
Oj, den gamla tråden har gått i graven! Hoppas att alla 070714-brudpar hittar hit istället :)
Oj, den gamla tråden har gått i graven! Hoppas att alla 070714-brudpar hittar hit istället :)
Starstruck: Jag har ingen bild att visa på nätet, har messat med MSN :)
Bröllopsmässa i helgen för alla som bor i närheten av Örero då! Spännande! Vi får väl dela med oss till er andra sen!
Ha en bra helg allihop!
Örebroare: Vi ses i vimlet bland brudklänningar och tårtor...
klotjohanna :
Var du på mässan idag? Det var inte så jättespeciellt va?
Jag kommer inte ihåg hur du ser ut... då var det ju lite svårt att få syn på dig bland alla människor!
Vi har fått iväg vår inbjudningar äntligen, så imorgon börjar de dimpa ner i våra vänners/släkts brevlådor :) Ska bli kul att få veta om vilka som kommer eller ej =) Hoppas helgen varit trevlig för er allihopa !! Här har vi tagit det lungt.. skönt iaf att vi kommit en bit på vägen..
Kyrka bokad.
Sång till kyrkan fixad en bekant till oss.
Festlokal fixad.
Inbjudningar utskickade.
Klänning vald.
Skor köpta.
Ring vald och beställd.
Snart är det dags att skicka in för hindersprövningen också..
Appropå det, ni som ska byta efternamn, kommer ni skicka med den anmälan redan vid hindersprövningen ??
Kram från mig !!
Vart var det man kunde ladda ner hindersprövningen ifrån - ngn som vet?
Örebroare: Jag var där i lördags. Tyckte inte att det var något att ha. Mest guldsmedar så långt ögat nådde.
Jag blev sminkad av de på make up store, Det var roligt att få lite ideér.
Idag har vi skickat ut våra inbjudningar så nu finns det ingen återvändo...... läskigt......men roligt.
Här har du broschyr ang hindersprövning..
www.skatteverket.se/blanketterbroschyrer/blankett/info/7680.4.39f16f103821c58f680007080.html
Lite mer info:
www.skatteverket.se/funktioner/sok/sok.4.14c8822103ed36869780003389.html%C3%B6vning&submit=S%C3%B6k
Andromeda:
Tack, vad snällt! Tror jag har frågat här inne förrut men kunde inte hitta svaret! Har skrivit ut dokumenten nu!
Någon som vet hur man gör på med passet och efternamnet när man åker på smekmånaden. Kan jag fortfande åka på mitt pass med mitt efternamn på (biljetten är bokat på mitt nuvarande efternamn), blir ju bökit om man måste ändra på allt det innan man åker (vi åker 2 dagar efter bröllopet)....
Elisabet hjärta Christian
Vi kommer bo på Hotel Caloura Resort 17km utanför Ponta Delgada (huvudstaden). Vi valde att hellre ha havsutsikt och ta billig taxi in till stan :) Och ja, vi åker den 19 juli vi med, men från Sthlm.
Andromeda
Du kommer vara så vacker i den klänningen men det har jag ju redan sagt ;)