14 juli 2007, del tre
Oj, den gamla tråden har gått i graven! Hoppas att alla 070714-brudpar hittar hit istället :)
Oj, den gamla tråden har gått i graven! Hoppas att alla 070714-brudpar hittar hit istället :)
Elisabet hjärta Christian
Jag tror ni kommer bli jätte nöjda med det hotellet :)
Hj Hej
Gud jag blir nästan stressad över att alla har kommit så långt i bröllopsplaneringarna. Jag har inte gjort inbjudningskorten än, har inte hittat någon klänning, ingen ring heller....Hjälp...
Idag har jag köpt min klänning så nu hänger den här hemma, har hoppat i den redan en gång ;)
Både min blivande och bestman som var på besök, tyckte den var fin :o)
Tänk att den är MIN !!
Hoppas ni får en trevlig helg alla !!
I dag var jag och provade klänningar och fastnade för en. :) Det känns så overkligt då jag inte tog med den hem. Men nu är det gjort :).
jag beställde smycken för några dagar sedan så nu e snart min utstyrsel klar.. :)
Nu e de 4 månader kvar till våran dag! Nu e de bara att skicka in hindersprövningen.. :)
e de förresten någon som vet om man kan skicka in ändring av efternamnet samtidigt som man skickar in hindersprövningen? O hur vet dom då vilket datum vi gifter oss, jag vill ju inte börja få post med det efternamnet nu redan..
Ang hinderprövning+namnbyte.
Man kan skicka in ändring av efternamnet, men det behandlas i såfall inte innan de fått vigselbeviset från vigsel-förrättaren. Men det går lika bra att lämna in det med vigselbeviset efter vigseln.. Så det är upp till dig själv :)
Har mailat och frågat :)
Häftigt att man kan skicka in hindersprövningen nu
Trollungen, grattis till att du hittat din klänning nu :)
Andromeda: Tack för ditt svar.. men jag tycker att de e konstigt att dom säger tvärtemot vad det står på deras egen blankett ang namnbyte.. På den står det att man ska anmäla namnbyte senast i samband med vigseln men dom kanske menar då att man kan skicka in den efter? Jag fattar ingenting.. jag skickar in den nu iaf.. få se vad som händer..:)