2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
halloj! är det här jag hör hemma framöver?
:)
halloj! är det här jag hör hemma framöver?
:)
vi ska också gifta oss borgerligt, och ha en lång cermoni!
Såg precis att det klagades på vår tråd i en annan tråd. *Grrrr* det var nån som var stressad över att hon upptäckt att allt var fullbokat till sitt sommarbröllop och kunde bara inte förståååå att man kunde vara ute i så här god tid. *Sniper på munnen* vadå? kallar du mig Bridezilla? :D
ms Nyberg
Jo, i vår bogerliga cermoni ska vi nog ha 3- 4 låtar, framförda av våra musikaliska kompisar. T o m tärnorna har lovat att sjunga! Sen ska vi ha några tal, våra löften och så ska ju förrättaren få hålla tal.
Ingång sker till stråkvartett tänkte vi, min pappa lämnar bort mig, allt är som ett kyrkligt bröllop fast utan religösa inslag. Gissar att det tar typ en halvtimme, fyrtio minuter.
ja, va kul det hade varit med en egen sida här, där man kunde lägga upp allting och titta i varandras portföljar...
Jo en sak till: bröllopsmässa i malmö i feb. någon som ska gå? borde ju nästan göra det till en BT date!!!
hihi, vänta så ska jag se om jag hittar den igen...
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2037496.html
tråden heter "hjälp vad händer med mig"
get them! :D hahahah (skämt)
norrsken
tja, låt dem klaga.
jag kom på en annan sak, kan inte ni som planerat era klänningar skicka en bild på dem? själv så siktar jag på en lilly 3006, efter långa övervägningar. bild finns längst ner till höger på www.lilly.nu . Drömmen ser ut så här, men kostar 25000.
så här ser den alltså ut, min dyyyyyra drömklänning: www.bridefashion.dk/index.php&mid=37&start=0
ja exakt, det är ju nästa år, och uppenbarligen klagar vissa av dom ju över tidsbrist...