• Vidalila

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

åhh det är ju bara så himla frukantsvärt!!!!!!

• Vidalila

alla människor har sina problem, små eller stora. Det går inte att säga vad som är värst eller vem det är mest synd om utan det handlar om hur problemen upplevs. låter lite konstigt, men förstår du? *skickar en upplyftande kram*

• Vidalila

förstår precis! been there i två år med 40 mil emellan. Vi sa också att "tänk om vi tröttnar" svaret på den frågan är: det kommer ups and downs, men VILL MAN TRÖTTNA? eller är man villig att jobba lite också? i ett distansförhållande är det mycket danser på rosor eftersom man slipper vardagsbekymmerna om städ och disk etc. och det kan bli en liten omställning när man blir sambos. Viktigt är att prata, det gör vi fortfarande; hur känns det nu? är det nåt du vill ändra på? grejerna kan röra att nån vill ha mer fritid, mer space eller mer närhet etc. huvudsaken är att man inte sticker huvudet i sanden utan vågar bli arg och visa sina känslor!

• Vidalila

nej, ge honom inte den nu, samla lite :) jag samlar på biobiljetter, kvitton från mysiga grejer, småsaker som han inte vet om. sen visar jag dom för honom sen och då blir han helt rörd...ett ex. är att jag sparade lite konfettihjärtan från balen vi va på i vintras, och sen visade jag dom för honom i förra veckan...*åhhh... du är så blödig och söt sa han*

• Vidalila

ooh ja vad vackert!!

jag är hemskt ledsen, men jag måste verkligen gå och lägga mig. början kl 7 i morgon!!

hoppas du känner di bättre cia! ibland när jag blir så ledsen och eftertänksam efter att läsa om sådana fruktansvärda tragedier så försöker jag vända det till något positivt, det låter skitfånigt, men typ att jag kan pussa mina katter och min sambo, klappa på min soffa, bli glad över vårt köksbord eller vad som helst och bara andas in att jag har allt det här fina och att jag är glad för det. Så länge man är tacksam och snäll så behöver man inte känna sig som en "sämre människa" för att man tror sig själv ha "mindre problem än någon annan".
    eller vad tror du?

• Vidalila

tack själc CIA! ja vi ses i morgon! jag är garanterat här! :)

• Vidalila

Hej alla! nu är jag tillbax igen!! jösses vilken tid det tar att skumma genom 14 sidor chat... :)

allt bra? vad händer?

• Vidalila

papper? berätta vad du ska ha det till! *antecknar storögt*

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare