2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
vadå förväntas liksom, av en hemsida??? hahahahha! inte så konstigt att jag blev helt sentimental!!! *asg asg asg*
vadå förväntas liksom, av en hemsida??? hahahahha! inte så konstigt att jag blev helt sentimental!!! *asg asg asg*
hahahahha!! detta är ju helt klockrent!!! hahaha , precis min humor!!
snyggt glidet måste jag säga!! *asg*
man kan prata om mycket men uttrycka sig likandant om sakerna tydligen... :)
hemsida/barn - whats´s the difference?
hahah, ja just det! vi brukar ju skratta!! det är så "pinsamt" egentligen att sitta framför datorn och skratta högt! ungefär som när jag tittar på tv själv och skrattar, sen när jag kommer på mig själv så tittar jag mig omkring och tänker: GOD! i´m such a looser...!sist när vi skrattade här så sa min sambo lite syrligt: vad skrattar du åt?
jag försökte berätta; jo alltså en på BT sa... hahahhaa
han: jahaja.
var det du som sa det här om skriet? annars så måste jag berätta det för dig!
mirranda - ja du borde verkligen överväga tt bli diplomat - sammetslen men säger egebtligen ingenting eftersom du pratar om allt. Borde vara lätt som en plätt att lösa Irakkrisen...
"säger egentligen ingenting eftersom du pratar om allt. " den fomuleringen var väl bra? gillade den själv faktiskt nu när jag läste den igen ;)
hahahhaa skriet är helt oslagbart! det berättade jag faktiskt för min sambo och han asg!! ang det du skrev nu så läste jag "mellanbrun" hela livet så jag vet hur man smörjer.
jag tänke bara: va?? :)
var konflikräddheten kom in vet jag inte hahahaha! *skrattar ihjäl mig*
vadå menar du? poetiskt uttryckt med mellanbrun - grejen??? eller, jaha du menar diplomat - grejen?
hahahhaa