• Vidalila

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

mysan

ja jag är glad för det... pröva med att "så lite frö" prata kort om bröllopet och lite vad du tänkt, och OBS! lämna öppna frågor! så kanske han "comes around" och funderar själv :)

• Vidalila

Hej alla!!

Norrsken - vi som båda ska ha lilly, när tänkte du köpa din?

Människor säger helt olika, vissa säger ett halvår, andra säger tre kvartsår...

• Vidalila

ja det är en högst väsentlig fråga!!!

• Vidalila

så minst ett tre månader alltså... men när kommer de nya kollektionerna ut? för 08 alltså. Hinner vi med dem?

• Vidalila

Anja

Vill bara ge dig en lyckospark

*spark i baken*

• Vidalila

HALLOJ! åhhhhhhhhh vilken dag på jobbet... andra dagen! jösses! nu är det dax för lite bröllopsprat. Blev dock lite arg när jag läste i en tråd "kristna brudar" om att man var "oren" om man inte var oskuld. Kan bara bli förbannad på denna syn på sexualiteten!!! som om man skulle kunna vara "smutsig"!!!!

• Vidalila

jo jag håller också med om att man alltid har rätt till sin åsikt, men bara för det behöver man väl inte säga allt man tycker, om det är "sårande" för nån annan?

• Vidalila

men bara för att det är vanligt förekommande gör väl inte det mer rätt? att någon säger att jag är smutsig för att jag haft sex anser inte jag vara en "åsikt" utan mer ett påhopp...

• Vidalila

ang att veta vad som är sårande för andra sår är väl det ganska självklart i det här fallet: om man tillskriver någon en egenskap pga något som man egentligen inte har att göra med så gör man väl det i avsikt för att "såra"?

eller på uttryckt på ett annat sätt: om jag påpekar att mitt levnadssätt är mer rätt än någon annans så är väl det att såra någons om inte lever som jag?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare