Inlägg från: Cia-bruden |Visa alla inlägg
  • Cia-bruden

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Hej tjejer!
    Hur har ni det?

Har nog fått ihop en liten gästlista nu, men vi har fortfarande inte bestämt oss för vad vi ska satsa på
    Jag tror att bebis har lite försprång just nu, men sånt kan ju ändras fort.

• Cia-bruden

Lucy,
    Hehe Vi kom upp i ca 30 pers och då har vi skurit ner, speciellt på min gigantiska släkt

Ni kommer få höra hur det går, jag lovar. (Om ni nu vill veta)
    Men vi måste ha bestämt oss nästan helt till april ialla fall...så jag vet om jag ska hämta ut mer p-piller eller om jag ska sluta med dem när de tar slut.

Ina,
    Åhhh...härligt!

• Cia-bruden

Tjejer!
    Nu har jag provat fler klänningar
    Hittade en jättefin, dock kostade den nästan 9000:- och det känns lite väl mycket.
    En annan jag tycker jättemycket om kostar ca 6000:-

• Cia-bruden

drömbrud,
    Jag är så inne i själva provandet att jag inte har den blekaste aning om vilket märke det är på klänningen, förlåt

• Cia-bruden

drömbrud,
    Jag är faktiskt också lite nervös, speciellt när de frågar när man ska gifta sig. Jag har ju ingen aning, är ju inte ens säkert att det blir nästa år.

Jag har dragit med mig vänner. Sen har jag tagit kort på mig själv som jag sen visat sambon. Vet dock inte om han ska få se den klänningen som det kommer bli sen innan dagen D. Men vi får se.

• Cia-bruden

drömbrud,
    Jag säger nästa sommar om de frågar, för det är väl det tidigaste vi kommer gifta oss ialla fall.
    Det är ingen som har sagt nåt negativt än, har blivit jättebra bemött på de ställen jag varit.

Jag har inte betalat för att prova.

• Cia-bruden

Bröllopshuset och Krinolin, tror jag det hette.
    Var även en snabbis på Partyworld, men tyckte inte de var så trevliga, så jag föredrar de två andra.

• Cia-bruden

Blivande fru,
    Tanken har slagit mig, men känns lite skrämmande att inte prova klänningen innan.

• Cia-bruden

Blivande brud,
    Vad är det för adress dit?

• Cia-bruden

Men så svårt, man har ju ingen koll på om den känns bra sen när man har den på sig.
    För när man provar i affär kan man ju se en fin klänning, men sen när man väl får på sig den så känns den inte alls rätt.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare