Inlägg från: Cia-bruden |Visa alla inlägg
  • Cia-bruden

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Norrsken,
    Det är ju det vi inte gjort. Men som jag önskar att vi kunde göra.
    Egentligen kanske jag inte borde hänga här för då blir ju längtan ännu större...

• Cia-bruden

Norrsken,
    Ja, det är verkligen svårt att hålla sig borta.
    Men jag får väl hålla mig lite i bakgrunden, se vad som händer helt enkelt.

• Cia-bruden

Här verkar det inte bli nåt bröllop i sommar.
    Dock har vi pratat lite mer om bebis, men det blir nog inget pillerstopp förrän ev. i höst.
    Så jag får helt enkelt drömma vidare. Ska försöka leva mer i nuet istället.

• Cia-bruden

Helmborn och Norrsken,
    Det har ni ju så rätt i. Får planera i huvudet så länge och man kan ju alltid gå och prova klänningar när längtan blir som störst.

• Cia-bruden

Uj, jag har fått ett kanske från sambon till frågan om vi kan gifta oss nästa sommar Så nu har jag så gott som ställt in mig på det, jag vet...det ska man väl egentligen inte göra. Men jag vill så gärna gifta mig nästa år.

• Cia-bruden

Snitte,
    Tack så mycket!
    Varje gång jag dock nämner ordet bröllop så hörs det en ljudlig suck från sambon Så jag kanske ska ta och lugna ner mig lite grann. Men det är ju så svårt när det nästan är så nära. Har ju aldrig tidigare varit så här nära ett bröllop förut

• Cia-bruden

Snitte,
    Det är tur att jag har er! *Gruppkram*
    Håller på att städa här hemma, är inte ett dugg kul men skönt när man väl är färdig.
    Men som ni märker så tittar jag in här då och då.

• Cia-bruden

Åhh, jag måste bara få berätta!
    Pratade med sambon förut om bröllop och bebis. Han känner att bebis är ju viktigare, om han nu måste välja mellan något och det håller jag med honom om. För gifter man sig kan man ju skiljas. Men du kan aldrig sluta vara mamma eller pappa.
    Jag har sagt till honom att det är inte superviktigt för min del att gifta mig sommaren 2008, även om det ibland har låtit som så

Ialla fall, så nu har vi kommit fram till följande:
    1. Antingen så gifter vi oss sommaren -08 och sen försöker få bebis.
    2. Eller så slutar jag med mina p-piller i början på 2008 och vi satsar bara på bebis så får bröllop komma senare i våra liv.

Sambon har sagt att han ska tänka på det tills vår semester i mars. Så nu ska jag ligga lågt.
    Känns jätteskönt att vi är överens.

• Cia-bruden

Hej tjejer!
    Minns ni mig?
    Vill bara uppdatera er lite grann. Ser ut som att det inte blir nåt bröllop sommaren 2008. Istället far vi söderut i början på 2009 och gifter oss ev. på en strand

• Cia-bruden

Lucy,
    Åh..så gulligt att ni minns mig
    Måste erkänna att det känns lite konstigt. Jag menar, jag har ju alltid drömt om ett sommarbröllop i kyrkan. Men ju mer jag tänker på ett bröllop utomlands desto bättre känns det.
    Sen är ju bara frågan vart man ska åka

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare