Inlägg från: Cia-bruden |Visa alla inlägg
  • Cia-bruden

madlin,
    Visst gör det!
    Uj uj uj, det pirrar massor i magen trots att det långt ifrån är bestämt.
    Men jag tycker att jag kommit på en sån bra plan för framtiden

• Cia-bruden

Norrsken,
    Visst är det! Jag har även en känsla av att det inte är det billigaste stället heller

• Cia-bruden

Vill prata massor om det, men pratar man med sambon så suckar han bara Men nu har han ialla fall gått med på att prata om det i helgen, så vi får väl se.

Ialla fall, det jag tänkt ut nu är att jag kommer hämta ut nya p-piller som kommer räcka ett år, de kommer alltså ta slut på våren -08, så då inleder vi bebisverkstan. Sen gifter vi oss okt/nov-08 med kanske en liten bebis i magen.

Vad tycker ni om det upplägget?

• Cia-bruden

Norrsken,
    Men det hinner jag väl inte bli om vi börjar på sommaren...säg att vi kanske börjar i juni...och det är ju inte ens säkert att det hinner ta sig, men skulle vi mot förmodan bli gravida på första försöket så är jag väl i 3-4:e månaden...har jag räknat rätt då?

• Cia-bruden

Norrsken,
    Man kanske inte får börja för tidigt ifall att det råkar ta sig. Så jag får väl försöka hålla mig till juni nånstans.
    Jösses vad jag drömmer

• Cia-bruden

Jag beklagar vårbrud2008.
    Usch vad hemskt!

• Cia-bruden

Nu tror jag att jag vet vad jag vill

• Cia-bruden

Mrs Nyberg,
    Gifta mig i kyrkan, bjuda på kaffe och tårta. Sen åka iväg på bröllopsresa så fort som möjligt

• Cia-bruden

Mrs Nyberg,
    Då får man godbitarna av båda.
    För jag är osäker på om jag står ut med svärmor o svärfar en hel vecka i paradiset, men det kanske man inte ska prata högt om

• Cia-bruden

Dags för jobb.
    Kanske hörs ikväll.
    Ha en fortsatt bra dag.
    Kram

• Cia-bruden

Nu är jag hemma från jobbet.
    Är så glad över att det snart är helg och att jag är ledig i helgen. Ska bli så skönt.

Norrsken och Lucy,
    Imorgon kväll ska sambon och jag sätta oss ner och göra + och - listor. Så på dagen ska jag försöka att inte tänka så mycket på det. Har grubblat alldeles för mycket på sistone. Känner mig nästan gråtfärdig nu.

• Cia-bruden

Norrsken,
    Ja..jag tror det hjälper mycket. Man får en helhet på nåt sätt.
    Det är nog inte bara bröllopet, det är mycket runt omkring som kommer upp, räcker med att det blir mycket på jobbet så kan jag bli gråtfärdig.

• Cia-bruden

Norrsken,
    Uj, känns som jag nästan alltid gråter till tv
    Jag brukar fundera att har jag så här lätt att gråta nu...hur ska det då bli när jag är gravid och hormonerna sätter igång

• Cia-bruden

Norrsken,
    Haha
    Stackars sambo säger jag bara

• Cia-bruden

Norrsken,
    Idag hämtade jag ut p-piller för ett år. Sen sa jag till sambon att när de tar slut då är det dags!

• Cia-bruden

Norrsken,
    Så skönt för dig.
    En del av mig vill också sluta med dem medans den andra vill vänta.
    Men det skulle nog inte vara helt fel att vara lite gravid på bröllopet

• Cia-bruden

Norrsken,
    När jag slutar så vill jag att det ska vara fritt fram för ett + att dyka upp.

• Cia-bruden

Norrsken,
    Det blir nog bra när den dagen kommer.
    Jag ska också sova nu, ska upp 5.40 imorgon bitti.
    Sov gott.
    Kram

• Cia-bruden

Äntligen hemma från jobbet!
    Usch vilken dag det har varit! Jag är så glad över att jag är ledig i helgen.

Kan säga att jag inte hunnit grubbla nåt på bröllop idag. Ikväll äntligen ska jag och sambon spåna lite. Dock tror jag inte att vi kommer fram till nåt, men en + och - lista ska vi göra ialla fall. Det har jag bestämt

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare