Inlägg från: Cia-bruden |Visa alla inlägg
  • Cia-bruden

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Blivande fru,
    Ja, det är klart att du ska göra det
    Jag får väl snarare försöka behärska mig lite grann, ialla fall tills vi vet vad vi vill. När man nu vet det...

• Cia-bruden

Vidalila,
    Jag har också funderat på det här om min far ska gå med mig. Tycker det verkar fint, men jag vet inte.

• Cia-bruden

På tal om karlar så saknar jag min otroligt mycket!
    Kändes inte som att vi hade nån helg, den som var, eftersom jag jobbade så mycket.
    Vill ha honom här, känner mig lite ensam.
    Tack för att jag fick klaga lite.

• Cia-bruden

Norrsken,
    Han jobbar borta i veckorna. Åker måndag morgon och kommer hem fredag kväll.

• Cia-bruden

drömbrud,
    Uj, vad gör din karl borta eftersom han ens inte får prata i telefon?

• Cia-bruden

Aha, då förstår jag.
    Ja, mycket tid blir det vid datorn, är nästan så man inte har nåt liv
    Är skönt att man kan prata av sig här.

• Cia-bruden

drömbrud,
    Vilken fin sida

• Cia-bruden

Hej tjejer!
    Har nu pratat lite med sambon om vår framtid.
    Har nu kommit fram till att jag ska hämta ut mer piller i april men kanske ändå inte planera bröllop för fullt. Vi får helt enkelt se hur vi känner framöver.

Tror jag blev besatt vid nåt tillfälle då jag sa att vi måste göra antingen eller, men nu när jag tänker efter förstår jag hur dumt det låter.
    Detta kanske slutar med att vi inte kommer göra nåt av det nästa år, varken bebis eller bröllop. Känns just nu faktiskt riktigt skönt.

Men sambon sa att vi inte ska sluta spåna på saker och ting, som t.ex. kyrka och sånt så jag kommer inte slita mig helt från er, men ska försöka att inte tänka så jättemycket på det.

• Cia-bruden

Vidalila,
    Gråter jag med.

• Cia-bruden

Ja, usch!
    Och här sitter jag och "beklagar" mig över att det kanske varken blir bebis eller bröllop nästa år medans andra får gå igenom sån sorg.
    Fasen, huvudsaken är väl att man älskar varandra och har det bra. Allt kommer vartefter. Förstår inte varför jag velat stressa så mycket förut. (Verkar vakna upp ur min dimma)

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare