Inlägg från: MrsNyberg2B |Visa alla inlägg
  • MrsNyberg2B

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Norrsken - Ja, jag var hemma förra veckan också, för samma sak, tänkte att det var bättre nu, men det var det ju tydligen inte.. Jag ringde inte ens själv (för jag kunde ju knappt andas och bara bölade) så kanske det hade bättre effekt, för de är så hjälpsamma så. Det är ju bra.

Roligt med rea - tror jag ska köpa lite påskgrejer, det har man ju inte så mkt av precis! Fanns ju en hel del billiga pärlor också, och det är alltid roligt!

• MrsNyberg2B

Norrsken - Nej, däremot julgrejer.. Hittade häromdagen två prydnader i min pysselgarderob - beställda från just panduro, som jag helt glömt bort. Nu när jag loggade in och skulle göra min beställning så försvann allting, så då tröttnade jag. Stubinen är lite kortare än vanligt.

Snart_FruL - Jo, man får försöka tänka så och jag tänker förbereda mig på att ringa i morgon igen. Får se hur det går. Just nu känns det ju lite bättre, det värsta är ju själva tyngden - ni vet - får väl försöka distrahera mig med någonting, så det kanske känns bättre. Träning kanske kan vara bra - då kan man få ut aggressionerna litegrann.

• MrsNyberg2B

Angående skor - det är ju något av det bästa jag vet - vilket ju innebär att jag säkert kommer att ha tretton alternativ när det väl blir dags. Fördelaktigt är väl kanske någon typ av snyggare kängor (av mormorstyp.. men jag har också provat och inte heller på mig blir det riktigt snyggt)eller någonting. Då kan man ju faktiskt ta på sig några snygga ballerinaskor när man kommer in, så att man kan dansa och sådär utan att känna sig livrädd för att fötterna går av. Min sambo är 20 cm längre än mig, så vad det gäller just det, så gör ju skorna egentligen inte så stor skillnad..

• MrsNyberg2B

Klart det funkar! Du har ju en lång klänning (eller?) och då syns ju inte skorna så mycket i alla fall..

• MrsNyberg2B

Snart_FruL - Det är ju naturligtvis roligt om man nu betalar så mkt för sina skor. Köper man dem på Skopunkten eller liknande, så gör det ju inte så mycket om man inte använder dem superofta.

• MrsNyberg2B

Cia-bruden: Det är aldrig för tidigt för klänningstittande!!!

• MrsNyberg2B

Cia-bruden - Ah, du tänker sååååååå Det vet jag inte, men de borde säkert komma snart i alla fall! Och ställen som Ellos och sånt har ju iaf sommargrejer!

• MrsNyberg2B

Massor av kramar till dig vårbrud2008!

• MrsNyberg2B

vårbrud2008 - Vad bra och skönt med tid för er själva! Ni behöver ju inte bestämma någonting om bröllop nu direkt heller, även om det säkert kan vara bra me annat att tänka på.

Norrsken - Något mysigt? (okej, kanske inte världens mest konkreta förslag). Vi firade också två år för drygt en månad sen, fast då hade vi fullt upp med så mkt att det inte blev så mycket firande - fast jag fick två rosor av min sambo, och god mat.. Det behöver ju inte vara så avancerat, god mat, gott vin. Eller så åker ni på kryssning, eller, ut i pulkabacken med korvgrillning och varm choklad, spahelg, tvåårsfest/kalas. Lite spontana idéer bara..

• MrsNyberg2B

Norrsken - AH! Kärlekspaket! Jag vill med!!!! Väldigt mysig grej att göra, tycker jag! Det gör väl inget att man inte åker bort någon annanstans, det viktigaste är väl att man får vara tillsammans och fira ihop! Kanske ni inte rör er så mycket utanför hotellet iaf

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare