Inlägg från: MrsNyberg2B |Visa alla inlägg
  • MrsNyberg2B

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Ina - Förstår att du är arg! Om du har sagt att ni ska vara där oavsett om ni får betala eller ej, så har ni ju verkligen bokat in er! Löjligt, klart ni ska ha kyrkan!

• MrsNyberg2B

Nu har jag köpt en klänning!!!! Svart, till slut iaf. Fast den var billig - 800 med sjal, så jag tänkte, det kan jag köpa och ändrar jag mig så är det inte någon totalkatastrof.

• MrsNyberg2B

Ah - det är jätteroligt! Jag vet inte vad jag ska göra av mig. Visserligen är det ju ett tag kvar men det var en sån där AHA-upplevelse. "Den ska jag ha!"

Överraskningen - En bok om choklad! Synd att sambon kom hem med den efter att jag köpt klänningen..

• MrsNyberg2B

Norrsken - Finns på hemsidan! Bara betalningen kvar nu, men den känns på något vis human ändå.

Lucy - Det måste varit rätt mycket choklad då! För kan man egentligen bli trött på choklad??

Har fått jobba på nytt ställe idag - det var roligt att se någonting annat, dock inte himlarns roligt att bli väckt när telefonen ringer. Igår kväll tänkte jag att det bergis skulle ringa, och rätt fick jag också! Jag är nog synsk. Nu väntar jag på att sambon ska dyka upp så vi kan dricka kaffe och greja innan vi drar iväg och tränar.

• MrsNyberg2B

För övrigt - När är det egentligen påsk? Jag tänker - början av april, men om någon vet lite mer exakt så är jag inte ledsen om ni talar om det här..

• MrsNyberg2B

gica - fyyyyyyyyy vad trist att vara sjuk!! Vill du låna min chokladbok??

• MrsNyberg2B

gica - det finns massor med recept, så du kan göra massa godsaker. Då blir du säkert frisk fortare. *hivar över boken*

• MrsNyberg2B

Norrsken - Glass!! Inte fy skam det heller, ska sägas! Verkligen inte. Var det senaste avsnittet av Gilmore Girls - i så fall: hände något särskilt? Jag missade...

gica - Boken heter "Choklad, Mer av det goda" Röd är den med en stor chokladgrej på framsidan.

• MrsNyberg2B

Norrsken - Ahaaaaaaa! Jag förstår. Well, då behöver du inte tala om direkt..

blivandefruandersson - Men det borde ju komma ut massor av fjädrar i butikerna nu till påsktider ju!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare