Inlägg från: InaHjärtarAdam |Visa alla inlägg
  • InaHjärtarAdam

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Lucy_ :
    lycka till:)

mitt nya liv med att försöka gå ner i vikt verkar inte gå så bra.. på två veckor har jag syndat två gånger - i fredags åt jag sockerkaka och igår åt jag fem rutor choklad, den nya med dajm.
    inte för att jag har vägt mej eftersom jag inte har nån våg, men jag känner inget heller. ska man göra det efter två veckor?

• InaHjärtarAdam

Cia-bruden:
    ååh bebis, gud va jag längtar.. nämnde i den andra tråden att om inget rubas i min cykel så ska jag ha ägglossning på bröllopsnatten:D
    så vi har bestämt oss för att köra på då!! weeeiii!

• InaHjärtarAdam

hahha "rubas" det blir lite illa ibland när man slinter på tangenterna...

• InaHjärtarAdam

klart vi vill veta!! :D

• InaHjärtarAdam

drömbrud :
    ajjabajja!! hehe

• InaHjärtarAdam

jag tyckte också att dokumentären var rätt ruskig!
    själv har jag aldrig blivit ammad och jag tror inte jag har blivit konstig av det.. :)

nu ska jag sova! gonatt:)

• InaHjärtarAdam

vaaa? måste man döpa sej om man inte är medlem i SVK?? jag som trodde att man bara fyllde i en lapp och sen var det klart... va jobbigt. jag är också redan döpt men gick ur då min präst sa åt mig att kvinnor var det svagare könet och a tt eva bara kom till för att adam behövde någon som tog hand om honom.
    vet ni om man måste döpa sej igen då om man har gått ur på det viset?
    adam trodde att han var med i SVK men det visade sig att den kyrkan inte tillhörde dom bara för att den är antroposofisk...
    ojojoj, jag borde ringa nån slags person inom kyrkan som kan svara på alla som här frågorna. japp! det ska jag göra imorgon för då ska jag skolka:D
    gonatt!!

• InaHjärtarAdam

min nya dator är jobbig att skriva på. är inte alls van vid det här pyttiga tangentbordet. så ursäka om jag slänger in en hög stavfel dom närmaste dagarna. :D för övrigt så är den himla fin!!
    har inte ringt kyrkan och hinner nog inte göra det idag heller. men när jag ringde och bokade så frågade dom efter våra personnummer och därigenom fick dom nys om att vi inte var medlemmar. så gör dom kanske med alla?

• InaHjärtarAdam

jag ska också sova ensam inatt :( jääätteläskigt!
    har alltid så tråkigt när jag är hemma själv så nu har jag faktiskt storstädat hela lägenheten, tvättat, bytt sängkläder och handdukar, sorterat räkningar och nu ska jag börja göra nästa veckas skolarbete.. såg fram emot criminal minds ikväll men vågar inte se det ensam.. hehe.

på tal om klänningar så har iallafall jag vänt helt om i klänningssmak sen jag provade ett antal. trodde hela tiden att jag skulle ha en vit men n u blir det champagne, trodde att jag ville ha en rak och enkel men nu blir det en mjukglass! med en treringsunderkjol! det trodde jag inte om mej själv. men vad som ännu roligare är - det gör ingen annan heller så det lär bli en riktig överraskning när alla får se mig i hela konkarongen när jag kommer upp för kyrkgången! haha.

• InaHjärtarAdam

Lucy_: jag är också nyfiken:)
    axelbandslösa klänningar åker faktiskt inte ner! jag trodde också det från början men tack vare korsettsnörning så stannar klänningen på plats. även om man har stora titties;)

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare