Inlägg från: InaHjärtarAdam |Visa alla inlägg
  • InaHjärtarAdam

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Lucy_ :
    men frågan är om vi hinner planera ett bröllop på tre månader!
    hmm... tur att vi båda ska vara hemma imon så att vi kan prata ut om det här.

• InaHjärtarAdam

madlin :
    vi har inte försökt alls egentligen. jag bara antog att jag skulle ha riktigt svårt att bli gravid eller att det inte skulle gå för att min biologiska mamma har outvecklad livmoder, har haft enormt svårt att bli gravid och man ärver ju ofta sånt.
    men se det gick utav bara farten;)

• InaHjärtarAdam

madlin:
    jag ber om ursäkt om jag har gjort dig ledsen på något vis.
    det finns flera orsaker till att jag trodde att jag inte kan bli gravid men det är inte direkt något jag vill skylta på BT om..

• InaHjärtarAdam

jaaaag är vaken:D

studsade upp ur sängen imorse, sååå glad!
    vi har bestämt oss för att skjuta upp bröllopet tills efter bebisen är född för att kunna fokusera helt på detta. ett bröllop innan dess hade blivit stressigt och jag ska ju ta det lugnt nu, annars kanske det går illa på något vis.

uscha på mej alltså.. har ringt sjukvårdsupplysningen idag och tanten skrattade lite åt mej. jag hade ont i magen och blev skiträdd! tydligen är det normalt att ha lite ont eftersom allt därinne växer. hehe... :D befarar att jag kommer bli som rachel i vänner, hon ringer sin barnmorska mitt i natten!! hahah

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~ :
    jag ska nog se till att han skämmer bort mej för resten av livet!! :D
    vaknade inatt av att han låg o smekte och pussade på magen... såååå sött!
    åh, jag börjar nästan gråta när jag tänker på hur fin han är!

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~ :
    gör´t bara gör´t!!
    så kan vi köra barnvagn ikapp i södertälje i vinter!!

• InaHjärtarAdam

chickpea :
    tack:D

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~ :
    tror man växer till sej ett par kg under graviditeten. :)
    men du kan få träna lite på vår bebis och sen är du expert när ni ska ha sen!

• InaHjärtarAdam

tjo!!

jag tänkte att jag nog ska sälja min klänning och alla tillbehören.. för att ha råd med grejer till bebisen istället. nu vet jag ju att ebridalstore funkar så jag kan ju lätt köpa en ny sen när det blir aktuellt igen.
    fast jag väntar nog till dom första tre månaderna har gått.
    vad tror ni om det?

• InaHjärtarAdam

Lucy_ :
    jag är rädd att spara klänningen och sen ändå ångra mej. det kanske inte är lika lätt att sälja en klänning som är två år gammal liksom. nu vet jag inte om det dröjer så länge men vem vet. vi vet ju inte hur mycket vår ekonomi kommer förändras när bebisen kommer.
    nu vet jag ju ändå hur ebridalstore funkar, jag har bilder på klänningen och kan ju få en likadan uppsydd igen senare om jag fortfarande har samma smak när det blir aktuellt igen.

wiihiii! jag kan knappt fatta att vi ska få en bebis! har ringt barnmorskan idag på vidarkliniken. det är en antroposofisk klinik som ligger en bit härifrån. känns sonm att jag skulle bli bättre omhändertagen där. räknade med att få ett inskrivningssamtal i vecka 10-12 men ska komma redan nästa onsdag!
    hon frågade om vi kunde komma idag redan men det kändes lite snabbt. det hade vi ju inte riktigt planerat för. så nästa vecka blir det!! :)

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare