Inlägg från: InaHjärtarAdam |Visa alla inlägg
  • InaHjärtarAdam

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

nu är jag vaken också:)
    fastän jag har sovmorgon kan jag bara inte sova för jag vaknar jättetidigt och är så glad att det bubblar i hela mej:)

vi funderade lite igår kväll på att gifta oss i hemlighet borgerligt så att vi äör gifta när bebisen kommer ifall det händer något. då slipper vi allt jobb med sambolag och jurister och hela det tjabbarasket.. och sen köra på med ett riktigt bröllop med fest och allt sen som vanligt fast då bara ha en välsignelse (som är så lik en riktig vigsel vi kan komma)
    vad tror ni om det?

• InaHjärtarAdam

Naura och norrsken:

ja jag tror vi kör på det faktiskt. vi ska ju ändå gifta oss och vi väntar ju faktiskt barn tillsammans! så det känns som lika bra att göra det.
    isåfall tror jag vi gör det på vår tvåårsdag i oktober. :)

• InaHjärtarAdam

hahah, jag har inte ätit frukost ännu.. mår sååå illa!

• InaHjärtarAdam

hahah, ja precis.
    förresten, nån som vill komma med lite namnförslag på pojke? lite ovanliga helst, men inte med en massa konstigheter, typ som "zhacchariahz" eller nått sånt krångligt...

• InaHjärtarAdam

ferdinand -asg-
    njaa, kanske inte...
    men på vår lista nu finns:

Frank
    Love
    Vide
    Alve
    Valentin
    Léon
    Vilhelm
    Julius

• InaHjärtarAdam

blööö, nu ska jag strax gå iväg till jobbet. ännu en kväll man missar allt det roliga på TV..

• InaHjärtarAdam

jag med! :)

idag ska jag på inskrivning!! wiihoo! har gått 39 dagar idag.. fyfarao vad häftigt det är att vara gravid! jag blir nästan lite religiös när jag tänker på hur allt hänger ihop och hur bebisen utvecklas inuti mej... men det är kanske bara gravhormonerna som spökar.. hehe..

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~ :
    Ååååh, jag är så himla nyfiken!

hmm, jag funderar lite på vår hemliga vigsel i oktober... vad ska man ha på sej o så? vi ska bara ha varsitt vittne och inget mer och jag vill absolut inte ha nån slags brudklänning alls den dagen. plus att jag då kommer att vara i åttonde månaden (och antagligen inte så himla vacker)
    ska man ha blommor? vita kläder?
    jag vet ingenting! vet bara att jag ska få min andra ring då:D

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~ :
    jo det är klart. jag ska ta bra hand om mej nu, har alltid drömt om att ha fina mammakläder när jag väntar barn och att se sådär rosig och fräsch ut.
    men jag försöker ställa in mej mentalt på att det kanske inte blir så, så att jag inte blir besviken om jag väl står där sen, svullen, finnig och dan.
    hur det än blir så är det värt allt jobb!
    jag är lyckligast i världen!! :)

en enkel liten bukett eller typ tre stora rosor kanske kan vara nått. och kläderna får jag nog begränsa mig lite med eftersom det inte direkt finns jättemycket att välja bland. men det får bli ett senare projekt.
    vi tänkte gå ut och äta på restaurang efteråt också, så jag behöver hitta nån bra sådan.

och du.. jag ska gå ut och fota det där huset! jag har inte glömt. :) det har bara varit så mycket under veckan med alla nya intryck och massa jobb och grejer...

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~ :
    låter bra:D
    jag har redan börjat använda tunikor som inte sitter åt för jag är så himla svullen. har jag något tight på mej skulle chefen nog undra på en gång hur det står till egentligen. jag kan ju inte heller knäppa byxorna på grund av alla gaser -flinar-
    dom här tunikorna finns på gina tricot och kostade bara 129 kr, så jag köpte två. det är dom som visas på reklamen hela tiden på TV.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare