Glitter tråden...2
Fy vad dåligt! Bra skrivet tillbaka Iza! Tyvärr så lär väl inte det hjälpa men man måste säga ifrån.
När var det du skulle ha klänningen?
Yllo, försök få med Bosse dit, men är du snäll så låt honom göra en egen utflygt under tiden du är inne på Gekås. Om han tycker det är jobbigt att gå på tex Ikea så kommer han vända i dörren på Gkås. Martin skulle aldrig sätta sin fot där så skulle vi åka tillsammans så skulle han få åka och spela golf eller åka in till Göteborg under tiden.
Men han tyckte i alla fall jag hade handlat bra saker och blev glad över de saker han fick (byxor, cd, plånbok, kallingar).
Berättade ju om att mina kollegor varit på Island i helgen. Hade precis telefonmöte och fick höra att min kollega blivit drogad av GHB i lördags kväll. Han har inget minne från midnatt tills han landar i Sverige igår, då vaknar han upp och undrar var han är, trots att han var redan vaken.De fick köra honom i rullstol till planet mm för han kunde inte ens stå på benen. Stackarn, han mådde jätte dåligt över händelsen eftersom de åkte med flera hundra säljare från butik som såg detta!