Glitter tråden...2
Milda marsvin Iza! Hur orkar du festa till kl 7 på morgonen? Jag skulle aldrig klara av det längre Är alldeles för trött på kvällarna..
Ja, det var synd att vi inte visste att planerna blivit ändrade, jag hade hoppats så att ni skulle hinna förbi och ta en fika. Men men.. Det kommer fler gånger
Magen växer ser jag.. Måste kännas kul att se hur den växer och "bråkar" med dig. Skulle önska att det var jag..... men kanske jag också kan säga att vi väntar tillökning i början på nästa år (efter vår resa till Thailand) Jag har flera nätter nu drömt om att vi har ett gemensamt barn Bosse och jag.. så jag ska erkänna att jag hoppas att det blir så.
Karin, Princessa har flyttat. Rulltrappan i mitten är borttagen och Princessa har flyttat längst bort på övre plan. Jättefina lokaler har dom nu. En avdelning med stora provrum för brudar, där det även finns ett podium i mitten med jättestora speglar och stolar runt om. Sedan finns balklänningsavdelningen (tyckte det kändes mindre än tidigare den delen) med provrum. Nu behöver man inte ta av sig skorna heller då golvet är med klinkers..
Jag längtar så efter att min MS-kopia kommer.. men nu närmar det sig ju. Funderar lite på att sy upp någon balklänning till i Thailand när jag ändå är där.. en som jag kan ha nästa år på galan. Sedan vet man ju aldrig.. Karin kanske bjuder in till en sådan där stor nyårsfest som kräver galaklänning *fnissar och ler spjuveraktigt*
Ställde mig alldeles naken (nåja, jag hade en flanellskjorta på mig) på vågen i morse och såg att jag gått ner ytterligare 1,5 kg sedan jag vägde mig sist. Väger nu 70 kg (vägde 76,5 kg när jag vägde in mig inför Cambridge kuren). 2 veckor till på ren kur så har jag nog gått ner till 60 kg och då kan jag ta de sista 5 kg på kombinerad kur. Jag har redan sagt åt Bosse att när jag väl får börja äta ett mål om dagen så ska vi väg och äta middag på en grekisk kolgrill i Älvsjö Snålvattnet rinner när jag tänker på lammspetten och coscosen (eller hur det nu stavas) *mums*
Nähä, dags att sätta igång och jobba lite kanske..