• MiaVinterbrud

Nya Pitetråden

Gör en ny tråd för oss brudar i Piteå. Här kan vi babbla och surra bäst vi vill

• Svar på tråden Nya Pitetråden
  • SagaTova

Måndagar har jag yngsta dottern hemma, så det är i fall det är ok att ta med barn.

Och ställe spelar inte så stor roll...Rosters eller?

• SagaTova

ärsch nu skickade jag iväg innan jag var klar...

Libby Loo och Millibopp vilka kuliga nicks!

Libby Loo
    Ja för mig är även utflyttade Pitebor välkommna.Vart och när gifter ni er?

Millibopp
    Välkommen, samma fråga till dig då vart gifter ni er?

För oss blir nog bröllopsnatten hemma...är inte så mycke för hotell.
    Eller så någon mysig stuga eller så. Har ni alternativa tips så kom gärna med förslag.

Även stadshotellet har bastu i sin svit (har då haft) och bubbelpol. Mer vet jag inte. (har jobbat i städet för 100 år sedan )

• Phidelie

skulle isåfall också behöva ta med kidsen.. har dagis ti-tor..

Roasters låter bra, de har gott kaffe.

• MiaVinterbrud

Roasters har helt klart bra kaffe! Håller med om att det blir bra!

Välkomna till tråden millibopp och Libby Loo!

millibopp
    Vi skulle hyra på havsbadet, men vi fick svaret att vi inte får göra en förbokning för just 7:e juli just nu...dom väntar svar från en stor artist...känns väl som ett halvdant bemötande då jag inte ens fick svar på min förbokning först.

• SagaTova

Eh? Varför kunde du inte boka för att de väntade svar från en artist? Nu fattar jag inget...för att denne skulle ha sviten då eller?

Jag skriver måndag i kalendern, och så tar jag med Tova. Hon kan kanske hålla sig till ro en stund i alla fall.

Kl 11 blir bra, innan alla gått på lunch hinner vi ta bord också hinner jag hem å hämta på skolan kl 13.

Phideli vi får starta dagis på rosters då kanske?

Ni som inte "kommit ut" ännu, kan ju alltid dra på er solbrillerna och slokhatten och glida in....

• Mz Molly

Önskar att jag kunde glida in med solbrillor men bor tyvärr i Stockholm. Om ni däremot under träffen skulle komma på några bra ideer för; roliga inslag på festen, billig morgongåva till blivande mannen, var man kan ta foton om det regnar och man inte vill vara i ateljé, så får ni hemskt gärna skriva här för där har jag kört fast. Hoppas ni får trevligt!

• MiaVinterbrud

SagaTova
    Ja, jag undrar oxå varför jag inte fick boka...skulle dessutom inte ha sviten utan dubbelrum delux, två st, till oss och vårt toastmasterpar. Är hur som helst riktigt irri på havsbadet!!!

Håller med! På med slokhatt och glajjer

Mz Molly
    Klart vi för ett protokoll åt dig

• Phidelie

SagaTova- ja det kommer att bli lite "dagisvarning".
    -men skojigt.

• SagaTova

Ja inte mig emot, för oss är det en förutsättning att barnen får bara med, vid många tillfällen så de är vana att få hänga på.

Har ni nått att ta med och visa? Typ bilder eller ngn liten tygbit? Jag är såå nyfiken och har lite brist på inspiration just nu....

• MiaVinterbrud

Klart barnen ska med

Vi kan väl göra som SagaTova säger och ta med oss lite grejer? Alltid kul att byta ideér!

Svar på tråden Nya Pitetråden