Inlägg från: Noomi |Visa alla inlägg
  • Noomi

25/8-2007 del 2

Vet du...jag går 5 km varje dag nu, börjar få upp kondisen rejält. Nolltolerans på socker också, fick total tuppjuck på vårat godissvullande för nån vecka sen.
    Så, när jag minskat lite mer ska jag åka och prova hade jag tänkt, satsar på slutet av mars.

Vad trist att den inte kommit ännu, hoppas de hör av sig snart så du vet vad som gäller i alla fall.

• Noomi

Tackar! :) Ja, det är riktigt skönt att vara ute och gå nån timme, man blir beroende!
    Vi har bestämt vilket konditori som ska fixa tårtan nu, men har inte nån design klar. Håller på att samla ihop alla tårtbilder som finns i mina bröllopstidningar så vi har nåt att gå efter när vi träffas.
    Men det ska bli spännande, vill gärna ha nåt originellt som verkligen är vi.

• Noomi

Vi ska också ha moussefyllning, choklad blir det eftersom båda är totala chocaholics.
    Är inne på the Knot nu och plågar mig, ser ju så gott ut! Synd bara att man bara ska ha en tårta, finns ju så många fina!

• Noomi

Annisen - Det beror på om vi ska ha sugarpaste eller enbart choklad. Blir det sugarpaste ska vi nog ha en svart och vit tårta.

bupan - Vi har nog det mesta klart förutom kläder + att vi inte bokat vigselförrättare. Meny är väl inte riktigt bestämt ännu, men vi känner oss ganska kolugna med allting. :)
    Välkommen förresten!

• Noomi

Vi har inte satt upp nåt schema för bröllopsdagen ännu, kanske dags att börja tänka på det.
    Det enda vi vet är att vi ska vigas vid 15 och att jag ska vara tidigt som sat*n hos frisören...däremellan ska vi fotas. Hmm, måste se till att lägga in lite tid för bara oss två, annars lär ju dagen bara springa förbi.

Den 9:de mars ska vi provsmaka tårta, mumma! :D

• Noomi

Jag har också mailat MB nu, för jag såg att de skulle ta in Rembo. Just nu är jag väldigt förtjust i den här rembo.de/trendy/harte/index.html så jag skulle höra om de ska ta in den.
    Väntar med spänning. :)
    Vad är det för ny klänning du har hittat då?

• Noomi

Den var söt! Var helt inne på den typen av kjol en period, men jag ändrar mig konstant. Är livrädd för att ångra mig sen när jag väl köpt klänningen.
    Brukar MB vara snabba på att svara?

• Noomi

Haha, mycket möjligt. Jag tror de flesta resebyråer vi har haft kontakt med är mäkta trötta på oss, så som vi håller på att boka och avboka om vartannat. Men nu har vi iaf bestämt oss. :)
    Men vad trist om det skulle dröja med svar, vill ju veta nu!!

Har förresten också ändrat mig angående stil och sånt sen jag började planera. Framför allt när det gäller ringar. Skulle självklart ha två helt släta ringar, men nu sitter jag här med en diamant på 0.4 carat. :D

• Noomi

Nu fick jag svar från MB, men den var dyrare än jag trodde. Hmm.. får diskutera lite med sambon. :)

• Noomi

Hej ;o)! Ca 8900 skulle den kosta. Inte så jättemycket för att vara Rembo, men jag hade hoppats på mindre pga mindre tygåtgång. :D

Svar på tråden 25/8-2007 del 2