Inlägg från: Noomi |Visa alla inlägg
  • Noomi

25/8-2007 del 2

Snygg Annisen! Hur bred är den och hur stor är diamanten? *nyfiken*

• Noomi

Ja, det är klart att det är det viktigaste! Första prio för mig med när vi designade ringarna (för de allra flesta säkerligen).
    Hur bred är förlovningsringen då?
    Jag kommer ha 4+4 mm, men önskar mig en på 2 mm i morgongåva. Kommer bli väldigt mycket ring på det fingret, men det ser fiint ut när jag provat! :)

• Noomi

Nej, det gäller ju att kolla vad som funkar på fingret. 10 mm på mitt finger är maxgränsen, men det funkar. Får se hur jag göra dock....nu har vi ju bokat dyr bröllopsresa, så det blir nog ingen alliansring i morgongåva. :)

• Noomi

Hmm...jag är också ganska avis. Har väl i stort sett bestämt mig för vilken klänning jag ska ha, men förra gången jag provade den kända jag inget...wow. Vill göra det!
    Ska prova igen om några veckor, får ta med mig hela brudutstyrseln då och hoppas på att det var det som fattades förra gången (jag var ju inte direkt "ready to go" i mina svarta strumpbyxor och svarta bh under klänningen ).

• Noomi

Annisen - Så det blev den iaf, du kommer bli urtjusig! :)

• Noomi

Näe. ;)
    Nej, men jag har tänkt att hålla det lite hemligt eftersom det är en del gäster snokandes här inne på BT. Men jag lovar att visa bilder sen efter bröllopet!

• Noomi

Nej, jag skulle ha skrivit ut dem idag eller imorgon men nu strular det lite. Det har blivit lite problem med festlokalen och vi (eller rättare sagt jag) funderar på att byta.
    Så vi printar nog nästa vecka istället, för då måste vi ha bestämt oss.

• Noomi

Annisen - Vi hade tänkt att ha middagen utomhus i ett tält och sen vara inne i festlokalen när vi ska dansa. Det blir lite krångligt annars pga utrymmesbrist.
    Men nu visste inte hon som har hand om bokningarna om hon ville att vi skulle ha det så eftersom grannarna redan hade klagat lite på hög ljudnivå. Vi skulle återkomma på måndag så skulle hon ha bestämt sig, nervigt.

• Noomi

Psalmer kan jag inte hjälpa till med eftersom vi ska gifta oss borgerligt. Ingångs- och utgångsmusik har vi inte bestämt ännu, det är hur svårt som helst.
    Så, jag var inte mycket till hjälp den här gången. :D
    Men jag kan tipsa om en kanonfin ingångslåt som en kompis till mig hade (därför kan ju inte jag också ha den, attans), Call of the Mammoth. Jättemaffig låt från Ice Age 2. Lyssna på den om ni har möjlighet, helt underbar!

• Noomi

Vi bokade vigselförrättare idag. Eller ja, vi lade in önskemål om vem vi ville ha och de skulle återkomma när de visste om det var möjligt.
    Börjar kännas mer och mer verkligt nu. :)

Svar på tråden 25/8-2007 del 2