Inlägg från: Noomi |Visa alla inlägg
  • Noomi

25/8-2007 del 2

Ja, jag tror det blir jättebra. Vi fick klartecken från vigselförrättaren idag också, så det har varit en bra dag! :)

• Noomi

Lindza - Njae... jag är uppvuxen utanför Linköping, men har nyligen flyttat till Halmstad (ska även gifta mig här). Finspång har jag noll koll på. :)

• Noomi

;o) - Ja, det känns jättebra! Hur går det för er då?

• Noomi

Du har mail. :)

Vad är det för papper du har köpt, vilken vikt ligger det på? Har själv köpt 130g och är lite nervös för att det ska vara för tunt. Men jag tror det blir bra om jag har lite tjockare papper till omslaget (det kommer bli ett litet häfte).

• Noomi

;o) - Ja, vi ska gifta oss i Halmstad. :)
    Jag gör inbjudningskorten helt själv, färgerna är vitt, svart och rött.

Louise77 - Det blir säkert jättebra, du hittar nog nån lösning på det tjocka pappret!
    Vi har tänkt att skicka ut i början av april. Känns som det är väldigt snart (vilket det ju iof är också :D )

• Noomi

Annisen - Vad kul! Skönt att det känns 100! Stod och provade min ring idag senast...svårt att låta bli när man har den hemma, du lär nog märka det samma! :D

• Noomi

lotta49 - Vilken bra lösning. Skönt att kunna beställa sådär om man inte har lust att ordna det själva.
    Vi kommer också skicka inom ett par veckor, men vi har o.s.a. 1 juli.

• Noomi

Ja, man måste ju ofta prova sig fram innan det blir rätt och under den tiden kan det ju gå åt en del pengar tyvärr.

• Noomi

Annisen - Nu har jag också bokat tid hos Ateljé MB. Det strulade lite med stället i Växjö så jag väljer att åka dit istället.
    Har det bra service, lyssnar de på ens önskemål?
    Har varit på två olika ställen förut och provat klänningar. Tjejen på det ena stället plockade bara fram klänningar utan nån särskild tanke bakom medans det andra stället var väldigt måna om att ta fram klänningar som passade min stil.
    Så... hur är de på MB? :)

• Noomi

;o) - Jag har noll koll på blommor, men så här står det på blomsterfrämjandets hemsida:

"Ranunkler finns tillgängliga i handeln i februari-maj och i november-december."

Svar på tråden 25/8-2007 del 2