Inlägg från: Noomi |Visa alla inlägg
  • Noomi

25/8-2007 del 2

lotta49 - Vad kul! Ja, bröllopsgäster är väl mest vana vid de klassiska inbjudningarna, så jag förstår att de uppskattade nåt annorlunda.

Jag håller på att printa våra just nu! :D Förhoppningsvis hinner jag sätta ihop alla så jag kan lägga de på posten imorgon. Är jättenöjd, fast det är jäkligt irriterande att portot går på bra mycket mer än vad inbjudningarna gör!

• Noomi

Annisen - Vad kul! Och snällt att den kunde vara kvar! Själv hade mitt märke lite annorlunda leveranstider, så min kommer inte förrens i början av augusti. Gott om tid att få till drömkroppen alltså! :D

• Noomi

Jag vet inte riktigt, köpte en våg först igår. Men jag antar att det är runt 4 kg jag har gått ner, ska ner 5 till hade jag tänkt. :)

• Noomi

Idag lade vi inbjudningarna på lådan! Vi gick bort till närmsta brevlåda konstant flinande och upprepandes "det är ju på riktigt nu ju!".
    Vi är skitnervösa! :D

• Noomi

Ja, jag har gjort dem själv. Så nu är jag helt slut efter att ha tänkt och tillverkat 24/7 ett bra tag. Nu ska jag slappa! :D

• Noomi

Ja, det är jätteskönt att ha fått iväg dem, och välädigt pirrigt!
    Jepp, färgtema är svart och vitt (vilket minne du har), men vi har även lagt till lite rött. Så inbjudningarna är på vitt papper (förutom insidan av omslaget som är svart), texten är svart och rubrikerna röda. Finfint!
    Men jag ojar mig redan över festprogrammen, det tog mycket längre tid än jag trodde det skulle göra!

Ja, adresserna var ett riktigt detektivarbete. Är imponerad över att jag lyckades luska ut alla, speciellt de i utlandet! :)

• Noomi

;o) - Tack, vad snäll du är! :)
    Vi fuskade lite när det gällde adresserna i England. Låtsades att vi skulle skicka över andra grejer till dem och behövde adresserna, samt att jag lyckades hitta en tjejs hemsida där hennes adress stod. Så nån sökmotor kan jag tyvärr inte hjälpa dig med.
    Jag kollade lite snabbt på google och såg att BT hade en sökfunktion; www.thephonebook.bt.com/publisha.content/en/find/residential/residential_numbers.publisha&PCD=&REQ=20&RNG=&PageBeginCount=1&Paging=N&PageResultType=subscribe&Searched=Y&NAM=jones&GIV=rj&LOC=wigmore&STR=&x=0&y=0&PreviousLocation=wigmore#
    Men när jag provade att söka på lite personer så hittade den inte en enda av dem. Hoppas det funkar bättre för dig!

• Noomi

Annisen - Vad kul! Hur ser de ut (du har inte visat dem tidigare va?... jag har lite teflonhjärna)
    Nej, det är inte många som hört av sig ännu. Familjerna och sen 4-5 vänner. Men alla tyckte inbjudningarna var supersnygga, så jag är glad i alla fall. :)

Svar på tråden 25/8-2007 del 2