Gifter du dig i Järvsö 2007??
demilo
det tycker jag oxå men det är m2b HELT emot så jag får väl strunta i det då. Gör egentligen inte mig så mycket ;)
demilo
det tycker jag oxå men det är m2b HELT emot så jag får väl strunta i det då. Gör egentligen inte mig så mycket ;)
Kommer ni ha någon som sjunger solosång i kyrkan?
Satt och funderade på det idag och kom på att vi inte känner en enda som kan sjunga =( vet ni någon som är duktig?
antingen en med ted gärdestad eller ulf lundell.
Kommer ha trubadur på kvällen men jag skulle kanske vilja ha en solosångare i kyrkan oxå
Ja det är den med Ulf Lundell
Christer heter han och kommer från Gävle. Spelar gitarr och sjunger. Superduktig =)=)
Åh!!! Hämtade min ring idag!!!
Norrbys ligger bäst till i pris men har semesterstängt när vi gifter oss. Min droppformade bukett med rosor, hortensia osv kommer gå på max 1200.
Det vart en alliansring på 0,75ct. En schalinsring upptäckte jag nu när jag fick hem den. Köpte den på Guldfynd för 9000 nu när de har haft tokpriser.
Nä det är 5 stenar på 0,15st så totalt 0,75ct. Kollade på samma ring på en lite "finare" butik som skulle ha 17000 för den!
Rosehills i Ljusdal har inte semesterstängt så jag kommer få köpa min bukett där.
Här finns ringen: www.schalins.se/show_serie.asp
Det är den som heter Rocky 0,75. Fast jag har gult guld. Kan inte låta bli att prova den hela tiden bara
Det blir nog jättefint med stenarna där!! Om du är osäker så går det ju på en av internetaffärerna (som säljer ringar) att göra en modell så du ser hur din kommer se ut... undrar om det inte var jempguld.se
De har en massa tidningar osv så man kan titta på buketter och visa vad man tycker om. Då är det ju lättare för dem att fixa nått åt dig =)
evelinae
Då gifter vi oss samma dag
Kollade upp det där med häst och vagn och de skulle ha 4 el 5000 tror jag att det var (de vi pratade med)!! Då har vi ändå en knapp km till lokalen från kyrkan. Valde en turkos americanare istället som vi får pröjsa 300 spänn för
Välkommen förresten ;)
Nej det var i ljusdal tror jag. M2b som ringde till någon som hade kört ett par till studentbalen. Höll på trilla av stolen när jag hörde deras pris =( hoppas du hittar någon billigare!!
demilo
kände du till någon som kanske kan sjunga en ulf lundell låt? (som helst inte kostar skjortan)