Gifter du dig i Järvsö 2007??
Min klänning kostade förresten 3100. Normalt kostar den 2700 men jag valde att beställa en extra lång. Inte så dyrt
Min klänning kostade förresten 3100. Normalt kostar den 2700 men jag valde att beställa en extra lång. Inte så dyrt
Jag vet inte. Visste att jag ville ha axelbandslöst och att det helst skulle vara snörning bak. Har tvekat lite när man har sett alla vackra klänningar med släp men nu har jag kommit fram till att det fanns ju en anledning till varför jag valde min klänning från början =)
Dessutom så hade jag min blivande med mig när jag provade den och han ansiktsuttryck när jag fick klänningen på mig sa mer än ord någonsin kommer säga.
Fast å andra sidan, kan fortfarande känna att man skulle ha sig en marängklänning bara för att det är once in a lifetime. Men, det är inte jag!
Anna
Nu blir jag ju generad
Köpte underkjolen här på BT. Fick ett kanonpris på den - 250kr!! Hon som sålde den hade köpt den på Atelje MB.
Skorna köpte jag för nått år sen på skoaffärn i Ljusdal för 299kr Men de finns här i Gävle nu. Ute i Valbo på en av skoaffärerna där i köpis. De hade flera par snygga brudskor till bra pris. Hade lätt kunnat köpa fler
Om det är en sån du egentligen vill ha så kanske du ska ha den oxå =)
Men mitt tips är att prova klänningar. Då märker du ganska snabbt vad du vill ha =)
Nu är vi uppe i Ljusdal så imorrn ska vi beställa buketten och tårtan. Kommer ta från Finess. Deras prisvinnande Carl-Gustav tårta
Tror det är ca 35-40 av våra gäster som har svarat och då är det 3 månader sen vi skickade ut inbjudningarna. Iofs satte vi OSA till sista juni så det är 1½ månad kvar men ändå....
Väntar på svar från församlingen över präst och kantor men de ringer ju aldrig tillbaka. Vill kunna börja planera för vigseln någon gång ju!!
Annapanna
Vi gifter oss i Ljusdal
Fick höra att vi kanske får Anders Olsson så jag hoppas att han är bra nu.
Vi byter namn båda två, eller, han har redan bytt så byter jag när vi gifter oss
Nu har jag bokat tid för vaxning
demilo
inga bilder?
Min lillebror kommer vara ringbärare och det är allt. Håller precis på att sy ringkudden
demilo
Gör det *nyfiken*
Kan bocka av en till sak på listan. Ringkudden är klar *skönt*
Anna
Vet du hur jag kan få tag på Anders Olsson?
Tydligen har vi blivit tilldelade honom men de har inte ringt upp som de lovade utan vi fick ringa idag igen!!
Åh tackar =)
Nä, vi ska ju gifta oss i Ljusdal och där hade de gett allihopa ledigt samtidigt trots att vi bokade för ett år sen!
Så de var ju tvungna att fixa en ny präst åt oss så då hade de frågat Anders.
Tycker ändå att det har varit väldigt dålig service eftersom vi har fått ringa och tjata på dem hela tiden och trots att de lovade att höra av sig med präst så fick vi ringa dem för att få veta det.
Sambon fick inte heller numret till Anders när han ringde idag. Inte heller nått nummer som vi kan nå kantorn på =(=(
Anna
Tack! Då känns det som om man är på g igen =)
Har bilder på en hel del (däribland min ring) här: www.familjeliv.se/hem/lollo83/galleri.php
La även in en bild på ringkudden jag sydde nu
demilo
Gud va skönt!!! Dit skulle jag oxå vilja åka men sambon är inte lika villig. Du får berätta sen efter sommaren hur det var
Har du kunnat fixa bild på din ring än? =)
demilo
Jo det är många som hyr lokalen =)
Hade tänkt att ta fler bilder men kameran dog =/
Det blir nog ingen resa för oss i sommar. Vill till Thailand i vinter men nu är det ju så mycket oroligheter där så jag vet inte om jag vågar då =(
Anna
Det är lugnt. Glömmer väldigt mycket jag oxå. Man har så mycket annat att tänka på i dessa tider så man har rätt att glömma
Har köpt den ringen i rött guld. Fanns bara bild på den i vitt guld och när man tar med kameran så blir det så mycket blänk =/
Men tack iaf
Ser fram emot att få se era ringar =)=)
Anna
Har inte hunnit ringa än. Har varit hos mamma sen i onsdas och deras dator är trasig för tillfället så jag såg numret nu. Tackar för det.
Ska sätta mig och ringa imorrn när jag kommer från jobbet =)=)
Wicks
Bygdegården är ju jättebillig (i mina ögon). Den kostar ju 950kr att hyra en hel helg, fre-sön.
Däremot så saknas champagneglas och vinglas men hade ni tänkt vara ute så måste man ju fixa det ändå.
Wicks
Borr Bygdegård