Inlägg från: maljor |Visa alla inlägg
  • maljor

Gifter du dig i Järvsö 2007??

Har kommit på att jag kanske inte kan ha min tiara jag har köpt =( eller, det är ett diadem mer.
    Det är en nixa T177 och frisyren finns i mitt galleri på FL (länken ovanför). Tror ni som jag att den kan "försvinna"?
    M2b tror inte det men vågar man lita på honom?
    Har hittat en annan som jag kan tänka mig nämligen men det är en auktion på tradera www.tradera.com/Guldfargad_tiara_-auktion-41128308

Vilken tror ni fungerar bäst till frisyren jag har valt?

• maljor

Ja det är jättesvårt att se det framför sig =( För mig är det första gången jag går och fixar håret såhär så jag vill ju verkligen att det ska bli jättebra.
    Kanske beställer den andra tiaran oxå så det inte blir något strul sen... hmmm

• maljor

demilo

vad tråkigt =( "tur" att det var under ledigheten så man inte förlorar pengar. Åkte på den när morbror min dog för ett litet tag sen. Nästan bara när jag sörjer någon som jag åker på magsjukor/flunsor osv.

Har inte bestämt mig för vilken tiara jag ska ha. Har däremot lagt in en till bild på en annan tiara jag kan tänka mig *ler*
    www.familjeliv.se/hem/lollo83/galleri.php
    den som heter T224

• maljor

Får väl be om ursäkt om jag inte har svarat på era frågor men eftersom jag inte gifter mig i Järvsö så tyckte jag själv att det var rätt onödigt med en kommentar om det.
    Sedan hade jag redan svarat på häst och vagn frågan så jag vet inte riktigt vad som väntas mer.
    Ber ändock om ursäkt.

• maljor

Jo demilo och jag har pratat rätt länge här

Ska bli bättre på att svara på alla frågor

• maljor

Jo det tycker jag

Kommer alla ni ta blommor från Järvsö?

• maljor

Vad tråkigt =(
    Börjar bli lite irriterad på bestman för han har inte svarat!! Även om vi vet att han kommer så borde han väl ha hört av sig när inbjudningarna kom ut?

• maljor

vickanvicky

är du helt såker på att du inte vill åka till järvsö för att fixa det?

demilo

vi har sagt åt min familj att boka campingstugorna *mycket billigare* och för dem som gör det så kommer vi antagligen fixa frukostkorgar med lite hembakt bröd, smör, mjölk, te osv osv...
    Annars kommer vi ge alla små askar med choklad men mer tillåter inte våran budget =(=( hade gärna betalat boende för alla men det går inte =(

• maljor

Förstår precis. Vill egentligen gifta mig i "min" kyrka oxå men nu kommer alla framtida dop hållas i den istället...

• maljor

Nja, det fanns väl 4 st 4-bäddare och några 2-bäddare. Men det är ju bättre än ingenting.

www.ljusdalscamping.se/hem/

Hade först tänkt hyra hela vandrarhemmet eftersom det ligger nära festlokalen men det kändes som en militärförläggning plus att man fick pröjsa 50 spänn extra för frukosten (fil, macka och ägg)...

Svar på tråden Gifter du dig i Järvsö 2007??