Inlägg från: maljor |Visa alla inlägg
  • maljor

Gifter du dig i Järvsö 2007??

evelinae

nä vi gifter oss i Ljusdal och kl 15 så det är inte vi

• maljor

Har någon av er hört talas om en Kristin Brun från Bjuråker? Läste en tråd från förra året om att hon skulle vara duktig på att sjunga men sen hittar jag inget mer =(

• maljor

Vet du hur man får tag på dem? Vill ju helst ha en kille som kan sjunga Ulf Lundell...

• maljor

Får ta och göra det. Tack för tipset

Du har möjligtvis inga bilder som man får se?

• maljor

Spännande Hur många har ni bjudit?

Har bestämt vilken bukett jag ska ha och har fått pris på den =)

Skulle ni upp under påsken?

• maljor

Här är min bukett (du får klippa och klistra)

www.bernzonsblommor.se/view_image.asp&p2= Himmelsblå&p3=är%20delfinumen%20(säsong%20sommar)%20vendela%20rosor%20och%20texas

Vi har bjudit 74st plus ev. partners men 3st kommer inte komma (hittills vad vi vet).

Tråkigt att det blev sjukdomar =( hoppas han blir friskt snart och din m2b får lite gjort i järvsö istället.

Vi blev helt hemma i påsk. Orkade inte åka bort då vi ska på en jättejobbig begravning nästa vecka och veckan efter det så måste vi till ljusdal och fira min svåger. Mycket hela tiden men ikväll så var vi på bio bara för att ta det lite lugnt och slippa tänka på allt.

Vet inte hur jag ska ta mig vidare i planeringen nu *suckar*

• maljor

du får lägga till detta där länken är delad:

?p1=1019&p2=

varför tas alltid en del av länkarna bort?

• maljor

Superfint!!! Och du var skitsnygg i klänningen ju!!!
    Det är bara min m2b som har sett mig i klänningen. Har inte ens någon bild där jag är i den ;)

• maljor

Det kommer bli Rosehills. Norrbys har stängt när vi gifter oss.

Ja visst är det kul att få komplimanger Det är aldrig någon idé att fråga sin blivande för för dem så är man ju alltid finast

Svar på tråden Gifter du dig i Järvsö 2007??