4 Augusti 2007 *Tråd2*
Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.
Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.
smartiz
ja budet är jag inte orolig för. det är inte på ebay utan jag talar med säljaren och tänkte förhandla lite om priset. så jag får den, men frågan är bara till vilket pris. Och sedan vill jag ju helst ha någon av klänningarna sålda innan jag köper en till. vill ju inte samla på klänningar här.
bruden blå-nä, det förstår jag...inge kul att ligga ute med massa, antaligen, välbehövliga pengar heller....
smartiz
nä det är ju inte så kul det heller.
Jag har ju funderat på en av klänningarna jag säljer, den är så himmla fin, gillar den skarpt, men den är som sagt va fel färg. funderat på att ta den till en sömmerska och justera så hon får byta ut dom detaljerna som är i fel färg till den blå färg jag vill ha. det är också ett alternativ. men skall se, en dag i taget, tänkte ge det en vecka eller så, sen måste jag bestämma mig, tiden springer ju iväg.
bruden blå-vad är det som är fle med färgerna då? Är det broderierna? Gå och hör med en sömmerska redan nu så vet du om det ens finns en möjlighet att ändra på det...
jag beställde blått och fick rött. visserligen skitfint gjort, men inte det jag beställde.
det är en kant längst ner av rött tyg , det är lite andra detaljer som skulle varit blå som är röda.
det går ju säkert att fixa, men men, får se. ett steg i taget.
men fick du inte ändra det där du bestä'llde då? När de gjort fel?
smartiz
en lång historia som pågått ett par månader nu, först så skulle jag få ändra det, men nu har inte säljaren svarat mig sedan 1a mars trots att jag mailat flera gånger. och såg nu i går morse att han är avregistrerad från sitt mailkonto. så kan inte komma i kontakt med honom.
Bruden blå Vad irriterade Vilken typ! Hoppas verkligen att du får den sålt, eller fixad...tyvärr så har jag ju redan min klänning...annars så har ju jag rött tema
Halloj brudar! Har inte varit inne här på ett tag, märkte inte ens att första tråden var avstängd... ;)
Här rullar det på, vi har gjort klart alla inbjudningar nu så imorn ska de på lådan! Känns så kul!! :D :D Annars håller vi på att bestämma oss för maten, är nästan klara med det, o ska beställa resa o ta tag i ringarna...
Kul att höra att det rullar på för er oxå! Orkar inte läsa hela tråden nu, får göra det snart... ;)
Kram!
välkommen tillbaka Stefans fästmö