• Bruden blå

4 Augusti 2007 *Tråd2*

Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 *Tråd2*
  • Mysprick

Igår mailade vår vigselförrättare att han inte kan viga oss så det blir att hitta en ny! Vi har redan provat med två, så nu måste det bli kyrkligt istället för borgerligt.... apropå panik

Allt annat stannade upp lite, det blir att fokusera på detta istället!

• kela81

maljor-vi vet inte heller vem som ska viga oss....de har tydligen inte lagt schemat än.....

• maljor

Förhoppningsvis får man ju reda på det snart men har vi otur så dröjer det fram till slutet på maj någon gång. Men de vet ju snart när alla har semester så jag förstår inte varför de inte kan tala om för oss redan då =/

Mysprick

Förstår att allt stannade upp. Tråkigt besked =( hoppas det löser sig!!

• kela81

maljor-ja...vore skönt att veta ett namn bara...även om man inte hör från honnom(/henne ......för det är ju som du säger....de borde ju veta snart....

• Fru Lindgren

maljor

här har du ytterligare en som inte känner sig riktigt i fas med all planering inför VÅR dag den 4/8....!! har inte hunnit kika igenom hela tråden ännu, men kollat lite de sista dagarna..

ska sitta till helgen o försöka knåpa ihop ett förslag till våra inbjudningar (som vi ännu inte skickat ut....) men samtidigt har vi redan pratat med en del så de vet om vårat datum o så.

• Gudinnan

Jag trodde jag var i fas men sen har jag upptäckt att en massa saker måste fixas och en massa beslut måste tas... Det där med beslut är jobbigt! Håller precis på att bestämmer bordsdekorationerna...

• maljor

Gudinnan

Jag håller med. Finns så mycket man skulle vilja ha så jag iaf kan vela ganska länge innan jag bestämmer mig. Inte i vanliga fall för då bestämmer jag mig alltid på en gång utan det här började i samband med bröllopsplaneringen.

Hade tänkt att jag skulle hinna med en hel del idag när m2b var borta men inte har jag gjort nått alls!!! *fy på mig* och snart är han hemma igen och då ska jag vara klar för att gå ner på stan - ska ut och käka idag

• kela81

Idag har jag bokat un derkjolen och köpt tiarna...äntligen så får jag nått...även om det är lite....gjort

• Bruden blå

smartiz

kul. här är underkjolen på plats, men jag står på ruta noll när det gäller klänningen. så har två stycken ute till försäljning nu och budar på en annan själv. blev lite knas då jag fick en i fel färg.
    Känner mig lite stressad, men hoppas det löser sig snart.

• kela81

Bruden blå-oj du kan ju starta butik du
    Hoppas att du vinner budet då! Och får dina klänningar sålda!

Svar på tråden 4 Augusti 2007 *Tråd2*