4 Augusti 2007 *Tråd2*
Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.
Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.
Petra 74
Min klänning är det 12 veckors leveranstid på och det är nog inte ovanligt. Sedan ska den ju dessutom justeras en aning innan den passar mig helt perfekt. Mitt tips är att börja kika så snart som möjligt.
Petra74
Jasså du har också fastnat för en Lilly-klänning! Vågar man fråga vilken modell? Var själv ute idag ännu en gång och tittade på klänningar och nu har jag bestämt mig, dock inte beställt ännu. Måste suga på karamellen liite till. Det är en lilly-klänning. Kanske har vi fastnat för samma (modell 08-3004 heter den jag vill ha)?
Hallå tjejer.
nykomling här.
har lite panik.ska operera mig i april och kommer inte att kunna prova klänning förrän i maj.
hoppas att jag hittar en klänning då.
brudaugusti07
Välkommen hit.
det beror ju lite på vad du tänker för operation. men det finns ju flertalet modeller på klänning som funkar med storleksjusteringar.
tex a-linje, då kan man ju ändra sig i storlek från under bysten o neråt utan att behöva ändra på klänningen, eller en klänning med snörning i ryggen är ju lite flexibel i storlek. kan va lite tajt att hitta klänning om du har särskilda önskemål, så kan ju vara klokt att prova nu men kanske höra sig för om leveranstider och förbereda för att kunna beställa rätt strorlek sedan i maj.
Halloj bruden blå.
Jag hade tänkt mig en klänning med snörning i ryggen,just för att dom är justerbara.
ska in till stan och börja leta mig fram i helgen och hoppas på att jag hittar något bra.Är bara lite orolig för att jag inte hittar det jag söker.
Idag har jag hämtat min ring!!!!!! Frågade m2b om jag inte kunde få smyganvända den lite nu innan Såååå fin!!
maljor
Antar att du är nöjd med din ring :) HÄRLIGT!!!!
Imorgon ska vi hämta våra....känns lite nervöst nästan men spännande också. Ska även testa en håruppsättning imorgon,ska bli superskoj!! Sen är det det här med klänningen....jag blir mer och mer övertygad om att jag kanske måste sy upp den. Eller är det någon som vet om man kan få tag på en vit Nixa 7500 i st 36? Går ju förstås att beställa men jag vill ju prova den innan. Det är den som hamnar på stark andraplats bland mina klänningar. Går det inte så syr jag upp min favvo-Maggie Sottero-klänning.
Hur går det för er alla? Hittat drömklänningen än? :)
JO jag har hittat min:) den väntar i en stor påse på att sys in i juli.Vi ska gifta oss i augusti. En pronovias blev det.
Någon annan som valt pronovias?
jag är helt otrolig. har köpt klänning men innan jag köpte den tittade jag på en annan men hade råd så jag köpte en annan jag tyckte va nästan likadan men nu så fick jag ett erbjudande jag knappt kan motstå. den klännigen jag tittade på från början kan jag få för 2500:- de är ju inga pengar för en klänning. Hur ska jag göra? ska i alla åka och prova den annars kommer jag bara tänka på de..
Jag är då hopplös... :)
pratade med vår präst i dag och hon sa att de inte va nå måste för oss att ha psalmer, de va skönt men vi får se om de blir en i alla fall.