4 Augusti 2007 *Tråd2*
Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.
Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.
thebrud
va kul Ja...jag kommer med vara å fingra på den där asken hela tiden...det är ju så lätt att pröva ringen ochså
Till skillnad från klänningen som hänger i gardeoben och bara ropar på mig hela tiden Men den behöver jag hjälp för att komma i och eftersom sambon inte vill se den på och bara han och brudtärnan (och hennes man) vet hur den ser ut så kan jag ju inte få nån att hjälpa mig heller Taskigt!!!
Tänkte åka en sväng till bridal outlet ochså om vi får tid, i johanneshov...är det nån av er som varit där? Är det bra? (tänkte poå skor, tiara, slöja å sånna saker)
Wiiiieeeeeeeeeee Nu är ringen köpt .-D
det blev en schalinsring (samma som förlovningsringen) med 9 st 0,06 ct stenar i på en rak rad....7061:- kostade den Ska pröva skenan nästa helg för att storleken ska stämma bra, sen så får jag den om 3 veckor
tjoho! grattis smatiz!
Vet hur det är! har haft min ring sen jul, provar den då och då och får den där sotra magkänslan! längtar tills den kommer att sitta på fingret för gott!
FÖr oss har inget hänt än (sen sist) Tentapluggar fortfarande, går sådär... Men nu helgen har snön försvunnit och det känns som våren är på vägen
humöret stiger och man får lust att sätta igång ånnu mer med planeringen (måste bara göra tentan först )
Och JO det är alldeles för sent för mig att vara uppe, borde gå och sova nu så jag kommer upp och pluggar imorgon.. Men BT är ju så mycket roligare
Mysprick-ja...härligt att våren börjar närma sig...här skiner solen idag och katten ligger å myser på balkongen å är såååå lycklig för att han får gå ut där igen.....
Ja....och Bt är bra mycket roligare än tentaplugg Jag borde själv skriva uppsatts å inte sitta här
hej tjejer!
Tänkte bara höra om de flesta av er redan har köpt/hyrt klänning och skaffat ring. Någon som vet hur lång innan man måste skaffa klänning då man ska köpa?
Ring har jag hittat och skall inhandlas på nätet. Vntar på att få hem ringmått.
Måste affären beställa din klänning så bör man räkna med åtminstone 4 månaders väntetid.
Petra74
klänning och ring är redan klara här.
eller ja i stort sett i allafall. ringarna är helt klara och klänningen skall antingen storleksjusteras (hänger här i garderoben men är lite för lång). eller så skall jag invänta nästa och se hur den passar först.
klänning tycker jag man ska vara ute med i ganska god tid, lite beroende på vad man skall ha. om man beställer från kina så kan det va skönt med extra tid, för det kan strula fel färg, fel storlek, fel passform eller helt enkelt bara fel. och man kan behöva justera storleken hos sömmerska. men köper man direkt i butik så försvinner ju det problemet om man hittar någon man vill ha som passar perfekt. annars är det väl upp till 3 månaders leveranstid på vanliga brudklänningar, så därav kan man va ute lite i god tid.
när det gäller ringar så brukar det va 2-3 veckors leveranstid på vanliga sortimentet och ett par veckor till om man vill låta tillverka en egen ring.
och ja, jag har köpt klänning och ring. Ska få hem min ring den här veckan *längtar*
ringen är klar, ligger i byrålådan och väntar. M2b ska göra om sin ring så det får vänta lite annars blir han ju utan ring jätte länge. har tittat på klänningar men har inte hittat något som varit rätt ännu, men jag tror att jag börjar få en uppfattning om vad jag vill ha... alltid något.
Tack för svaren ang klänningar!
Jag har provat och vet vad jag vill ha, en LILLY-klänning. Skall åka till Svahns i kungsbacka i början av april. Det kan väl inte vara försent att köpa en då?