4 Augusti 2007 *Tråd2*
Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.
Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.
tekanna-om han inte går å nå så börhjar man ju undra...vill han inte ha kunder helelr? Så resonerade jag när jag var på fotografjakt...svarade de inte ganska snabbt så belv de strykna från listan...
Vår fotograf-karin skog, är med i tre timmar (porträtt, vigsel, mingel utanför kyrakn) för 7000:- med alla bilder högupplösta påcd...
Håret-nä,. det har jag inte bestämt mig för änn...vet ungefär vad jag vill ha dock...svårare att hitta frisör däremot....för ett vettigt pris och i någorlunda närhet av där jag bor/gifter mig....
Har lagt in en bild på familjeliv på hur jag vill ha mitt hår:
www.familjeliv.se/hem/lollo83/galleri.php
Är inte så mycket för att ha avancerade håruppsättningar på mig själv.
majlor, den bilden var jättefin!! Ungefär som jag vill ha mitt hår, fast ja ska ha slöja oxå...
tezzilezz
hittade bilden i en gammal bröllopstidning tyvärr så är min tiara som ett diadem så jag vet inte hur snyggt det blir =(=(
hm..nej ja vet inte heller..men det borde väl frisören kunna fixa?! De vet nog vad som blir snyggt, du får fråga vad de tycker..
jo jag får nog det... annars är det bara att inhandla en ny. Ska boka tid för provuppsättning så då kan jag fråga lite.
åh förresten!! Kolla in den här länken:
Ha ljud på!!! Garanterar att ni kommer skratta
tezzilezz
den fotograf vi kikar på tar också ca 3000 kr och jag tror det var ca 1 h fotografering utomhus samt några förstoringar och alla bilder på cd skulle ingå.
smartiz
jo, jag börjar nog resonera så jag med... att han är nog inte värd att jaga, vill han inte ha kunder så är det hans val. lite synd bara eftersom det var den enda fotograf som vi hört om från bekanta. tycker det är så svårt att välja i denna djungel! det bästa är när någon kan rekommendera en ju...
tekanna
jo...det är verkligen svårt...jag satt å kollade upp namnen här på bt....och vad folk tyckt om dem här...alltid en liten hjälp iallafall...Sen så får man nog gå en del på känslan när man väl träffare henne/honnom för första gången....
IDag ska vi nog fara å kolla på ring :-d Om jag får upp min m2b ur sängen vill säga
smartiz
Va skoj! Berätta sen vad det blev för ringar :)
Vi valde ut våra i måndags,ska hämta dem på fredag. Känns som att det kommer bli gaaaanska svårt att inte pröva dem hela tiden,det är ju sååå långt kvar. Tiden går dock riktigt fort!!